Η APIVITA  γιορτάζει  35 χρόνια πορείας.  Ιδρύθηκε το 1979 από τους φαρμακοποιούς Νίκο και Νίκη Κουτσιανά, που δημιούργησαν τα πρώτα τους προϊόντα μέσα στο φαρμακείο τους. Το όνομά της, που αντανακλά και το σύνολο της φιλοσοφίας της, προέρχεται από τις λέξεις Apis (μέλισσα) και Vita (ζωή), και APIVITA σημαίνει η ζωή της μέλισσας.
Εμπνευσμένη από την κοινωνία της μέλισσας και το μελίσσι, αυτό το αξιοθαύμαστο εργαστήριο της φύσης, την πλούσια ελληνική χλωρίδα με τα 5500 είδη φυτών και τις διδαχές του Ιπποκράτη, η APIVITA συνδυάζει μελισσοκομικά προϊόντα όπως πρόπολη, μέλι και βασιλικό πολτό, πιστοποιημένα  φυτικά εκχυλίσματα και αιθέρια έλαια βιολογικής καλλιέργειας, για να παράγει φυσικά – με έως και 100% φυσικές συνθέσεις- αποτελεσματικά, ολιστικά προϊόντα. Με πίστη στη φιλοσοφία του Ιπποκράτη, πατέρα της Ιατρικής, η APIVITA προάγει έναν ισορροπημένο, ολιστικό, φυσικό τρόπο ζωής, τον «τρόπο ζωής APIVITA».
Παράλληλα, στα προϊόντα της αποφεύγει τη χρήση συνθετικών συστατικών όπως προπυλενογλυκόλη, parabens, σιλικόνες που δεν βιοαποικοδομούνται στο περιβάλλον, ενώ χρησιμοποιεί ανακυκλωμένες και ανακυκλώσιμες συσκευασίες, εκπαιδεύοντας συστηματικά τους πελάτες της σε ένα φυσικό, φιλικό προς το περιβάλλον, τρόπο ζωής.
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι βαθιά χαραγμένη στο DNA της APIVITA. Στο κομμάτι αυτό εντάσσονται, μεταξύ πολλών άλλων δραστηριοτήτων,  η  καμπάνια “Παστίλιες για τον πόνο του άλλου” σε συνεργασία με  τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, που υλοποιήσαμε με επιτυχία συγκεντρώνοντας το ποσό των 375.000 ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος του οποίου στηριξε τις δράσεις των ΓΧΣ στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, είναι  η δημιουργία και η φροντίδα   του Ιπποκράτειου Βοτανικού Κήπου στην Κω, που περιλαμβάνει το φύτεμα 200 από τα περίπου 250 καταγεγραμμένων φυτών που χρησιμοποιούσε ο Ιπποκράτης στη θεραπευτική του, αλλά και η δημιουργία ΜΚΟ για την προστασία της μέλισσας, την ανάδειξη της προσφοράς της κοινωνίας των μελισσών στον άνθρωπο και την ενίσχυση της μελισσοκομικής κουλτούρας στη χώρα μας.
Το πάθος και το όραμα της APIVITA «αγκαλιάζεται» αυτή τη στιγμή σε 14 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, στην Κύπρο, στην Ισπανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, τη Ρουμανία, την Ιαπωνία, το Χονγκ Κονγκ, τη Σιγκαπούρη, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ,  την Αγγλία, την Κροατία, την Ουκρανία.
Η APIVITA σήμερα υλοποιώντας το όραμα των ιδρυτών της, εξελίσσεται σε μία καινοτόμο, τεχνολογικά εξελιγμένη, πράσινη εταιρεία με διεθνή παρουσία. Υπηρετώντας τις  αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, με υψηλή κοινωνική υπευθυνότητα και πίστη στη μοναδικότητά της, προχωράει σε σημαντικές αλλαγές, μπαίνει σε μια νέα εποχή  και πρωταγωνιστεί στις διεθνείς αγορές.
Οι σημαντικότερες αλλαγές αλλά και στοιχεία διαφοροποίησης είναι:
– Η λειτουργία των νέων βιοκλιματικών  εγκαταστάσεών μας στο Μαρκόπουλο, πιστοποιημένες από τον Αμερικανικό Οργανισμό Φαρμάκων (FDA approved),  μια επένδυση ύψους 14,5 εκατ. ευρώ, στις οποίες συγκεντρώνονται κάτω από μια στέγη η παραγωγή, η έρευνα και η διοίκηση της εταιρείας.  Για την εταιρεία η κίνηση αυτή αποτελεί μία έμπρακτη  δέσμευση αειφόρου ανάπτυξης και ποιότητας, αλλά και ένα ξεκάθαρο μήνυμα αισιοδοξίας στην Ελλάδα της κρίσης, προβάλλοντας την υγιή ελληνική επιχειρηματικότητα, που δημιουργεί, επενδύει και καινοτομεί καθημερινά.
– Ταυτόχρονα επενδύουμε στην αειφορία, ενισχύοντας τις θυγατρικές μας εταιρείες Apivita Farm και Apigea με σκοπό την ανάπτυξη και εκμετάλλευση των ιδιόκτητων μελισσιών, την έρευνα και ανάπτυξη βιολογικών καλλιεργειών βοτάνων στην Αρκαδία, στη Θεσσαλία, στη Φθιώτιδα, στον Όλυμπο και σε όλη την Ελλάδα. Επίσης προάγουμε σε συνεργασία με γεωπόνους, μελισσοκόμους και βιοκαλλιεργητές την ελληνική φύση και βιοποικιλότητα.
– Επενδύουμε στους ανθρώπους μας. Στη στελέχωση της εταιρείας με νέους λαμπρούς ανθρώπους, στη συνεχή διαπαιδαγώγηση, εκπαίδευση και αναπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού μας και στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες και τους πελάτες μας σε ολόκληρο τον κόσμο. Δημιουργούμε νέες δομές λειτουργίας της εταιρείας μας, συνδυάζοντας την επιχειρηματικότητα και τη δημιουργικότητα με σύγχρονο διεθνοποιημένο και αποτελεσματικό management.
– Επικεντρωνόμαστε σε συγκεκριμένες αγορές. Εστιάζουμε στην αγορά της Ασίας, και συγκεκριμένα στην Ιαπωνία, στο Χονγκ Γκονγκ, τη Σιγκαπούρη, την Κορέα, την Ταϊβάν και την Κίνα.
– Επενδύουμε στην επιστημονική έρευνα. Αυτή τη στιγμή συμμετέχουμε σε 7 ερευνητικά προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. 
– Επενδύουμε στην καινοτομία: Τον Σεπτέμβριο, το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας βραβεύτηκε στον Διαγωνισμό Εφαρμοσμένης Έρευνας και Καινοτομίας που οργανώνει ο ΣΕΒ και η Eurobank «Η Ελλάδα Καινοτομεί».
– Επενδύουμε στρατηγικά στο κέντρο της Αθήνας, ανοίγοντας το νέο μας concept store στην οδό Σόλωνος 6. Πρόκειται για έναν πολυχώρο 5 ορόφων, που εκφράζει και αναδεικνύει τη φιλοσοφία, τις αξίες , το «είναι» της εταιρείας μας, προάγει την ελληνική φύση και τον πολιτισμό. Είναι μια επένδυση, έμπρακτη στήριξη του κέντρου της Αθήνας, καθώς και η εκπλήρωση της επιθυμίας  να προσφέρουμε στους πελάτες μας, στους πολίτες και τους επισκέπτες της πρωτεύουσας έναν χώρο υψηλής ποιότητας και αισθητικής,  υγείας, ευζωϊας και ενημέρωσης.
Μια ολοκληρωμένη πρόταση ζωής για τον σύγχρονο κάτοικο της πόλης, έναν τρόπο ζωής ολιστικό, έτσι όπως τον αντιλαμβανόμαστε στην APIVITA.
Στην 35χρονη πορεία της, η εταιρεία έχει λάβει ένα μεγάλο αριθμό βραβείων, τόσο για την επιχειρηματική της δραστηριότητα, όσο και για τα προϊόντα της.
Το πιο πρόσφατο βραβείο ήρθε από  την Organic Monitor, την κατεξοχήν εταιρεία που δραστηριοποιείται στην έρευνα, στη συμβουλευτική και στην εκπαίδευση στην παγκόσμια αγορά βιολογικών και φυσικών προϊόντων. Από το 2001, παρακολουθεί τις ηθικές και βιώσιμες βιομηχανίες μεταξύ των οποίων αυτή των βιολογικών τροφίμων, του ηθικού εμπορίου (fair trade) και των φυσικών καλλυντικών.
Στα πλαίσια του Global Sustainable Cosmetics Summit που έλαβε  χώρα στο Παρίσι στις 21-23 Οκτωβρίου, η APIVITA βραβεύτηκε με το δεύτερο βραβείο στην κατηγορία «Sustainable Pioneer», μια πολύ σημαντική διάκριση, ανάμεσα σε παγκόσμιους κολοσσούς της διεθνούς βιομηχανίας καλλυντικών.
#########