Αρχική Δια+τροφή Σημαντικές Συμβουλές για Υγεία και Ευεξία

Σημαντικές Συμβουλές για Υγεία και Ευεξία

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Για εσάς που ενδιαφέρεστε να χάσετε βάρος χωρίς παράλληλα να πεινάσετε αλλά και εσάς που απλά επιθυμείτε να ισορροπήσετε τη διατροφή σας. Εύχομαι οι συμβουλές αυτές να συμβάλλουν στην αλλαγή των διατροφικών σας συνηθειών και να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής σας.

1.   Όταν τρως μόνη/μόνος, πάρε την ποσότητα που σχεδιάζεις να καταναλώσεις και βάλε την στο πιάτο σου, έπειτα απομάκρυνε την κατσαρόλα ή το ταψί από τα οποία πήρες το φαγητό σου (διαφορετικά μπορεί να μπεις στον πειρασμό θα βάλεις και άλλη ποσότητα φαγητού).

2.  Μην παραλείπεις τα ενδιάμεσα γεύματα σου.  Για να μην τα ξεχνάς τοποθέτησέ τά σε σημεία όπου δεν πρόκειται να τα ξεχάσεις.

 

 

 

3.  Απέφυγε τα μεγάλα γεύματα. Στα εστιατόρια επέλεξε μικρές μερίδες ή ακόμη παρήγγειλε μικρές μερίδες.

 

4.  Φάε αργά και μάσα καλά την τροφή σου (έτσι διευκολύνεις την λειτουργία της πέψης και αποφεύγεις την λήψης μεγάλων ποσοτήτων φαγητού).  Τα παχύσαρκα άτομα συνήθως τρώνε γρήγορα.

 

5.   Φρόντισε το επόμενο γεύμα σου να το καταναλώσεις λίγο πριν νιώσεις έντονα το αίσθημα τις πείνας (έτσι αποφεύγεις τα λαίμαργα γεύματα).

 

6.   Πριν πάς για ύπνο φροντίστε να φας ελαφρά και άφησε να περάσουν 2 ½ – 3 ώρες.

 

7.   Φρόντισε να τελειώσεις το κυρίως γεύμα σου πριν νιώσεις το αίσθημα της υπερπλήρωσης του στομάχου (σε περίπτωση που το έχεις νιώσει, τότε σίγουρα έχεις ξεφύγει).

 

8. Κατανάλωσε μικρά γεύματα μεταξύ των κυρίων γευμάτων σου, έτσι αποφεύγεις το τσιμπολόγημα.  Επιπλέον έχοντας καταναλώσει τα ενδιάμεσα γεύματα σου θα νιώσεις ότι δεν χρειάζεσαι να φορτώσεις τα κυρίως γεύματα σου προκειμένου να χορτάσεις.

 

9. ‘Έλεγξε τις μερίδες των ενδιάμεσων γευμάτων σου.  Εάν χρειαστεί μπορείς να μετρήσεις από πριν τις ποσότητες και να τοποθετήσεις την μερίδα του γεύματος σου μια σακουλίτσα ή ταπεράκι.

 

10.  Φάε μικρότερες ποσότητες από ότι συνηθίζεις να τρως κανονικά.

 

 

 

Κρήνη Κωνσταντίνου

Σπούδασε Διαιτολόγος – Διατροφολόγος στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών Απόκτηση τίτλου Επιστήμης Διαιτολογίας και Διατροφής με μεταπτυχιακές σπουδές στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων.Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων και του Ελληνικού Ιδρύματος Γαστρεντερολογίας και Διατροφής. Από το 2002 μέχρι και σήμερα εργάζεται ως εκπαιδευτικός σε ιδιωτικά και δημόσια ΙΕΚ υπό την ιδιότητα του εκπαιδευτικού.Έχει κλινική εμπειρία (2005-2006) στα ακόλουθα Νοσηλευτικά ιδρύματα:

Τζάνειο Γενικό Νοσοκομείο Πειραιά  στο Διαβητολογικό τμήμα και στο Ιατρείο Παχυσαρκίας.

Σισμανόγλειο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής  στην Πνευμονολογική κλινική και ΜΕΘ.Γεώργιος

Γεννηματάς Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών  στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας & ΜΕΘ Εγκαυμάτων.

Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, Τμήμα Ενδοκρινολογίας και Μεταβολισμού.

Σημαντικές Συμβουλές για Υγεία και Ευεξία
Rate it