Τα «Δύο μουσικά παραμύθια» απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε παιδιά αλλά και ευαίσθητους ακροατές κάθε ηλικίας, μια που η ευαισθησία στην τέχνη δεν μοιάζει ευτυχώς ν’ αποτελεί προνόμιο κάποιας ηλικίας. Η αφήγηση με τη βοήθεια της μουσικής, επιθυμεί να ξαναφέρει στο προσκήνιο τη μαγεία του παραμυθιού, όπως ακριβώς τα έλεγαν οι γιαγιάδες που μεγάλωσαν παιδιά κι εγγόνια με παραμύθια. Σε μια μακρινή αυτοκρατορία υπάρχει ένα αηδόνι που κελαηδάει μαγικά και κάνει τον αυτοκράτορα περήφανο. Κάποια στιγμή ο αυτοκράτορας γοητεύεται από ένα ψεύτικο μηχανικό αηδόνι που του έστειλαν δώρο και ξεχνά το αληθινό. Όταν όμως το μηχανικό αηδόνι καταστρέφεται και ο αυτοκράτορας αρρωσταίνει βαριά, επιστρέφει το αληθινό αηδόνι που τον κάνει καλά με το τραγούδι του. Μια αλληγορία για την αξία της φυσικής ομορφιάς αλλά και τη μεγάλη δύναμη της μουσικής. Ο Πήτερ Παν είναι το αιώνιο παιδί που ταξιδεύει με μια μικρή παρέα στη χώρα του Ποτέ- Ποτέ. Εκεί παρακολουθούμε να ζωντανεύουν μέσα από την αφήγηση Ινδιάνοι, Πειρατές, Γοργόνες και ο αδίστακτος Κάπταιν Χουκ, εχθρός του Πήτερ Παν και των παιδιών. Μια πτήση στον κόσμο της ονειροφαντασίας.

Ο Θανάσης Δρίτσας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1960. Σπούδασε ιατρική στο πανεπιστήμιο Αθηνών και ειδικεύθηκε στην καρδιολογία (1987-1994) στα πανεπιστημιακά νοσοκομεία Guy’s & Hammersmith Hospital, RPMS, London, UK.

Παράλληλα με τις ιατρικές του σπουδές μελέτησε ανώτερα θεωρητικά και σύνθεση με τους Κώστα Κυδωνιάτη και Γιάννη Ιωαννίδη και παρακολούθησε σεμινάρια σύνθεσης στην Royal Academy of Music, London, UK. Πολλές επιστημονικές του εργασίες έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή περιοδικά υψηλού δείκτη αναφοράς (citation impact factor) στα αντικείμενα της υπερτροφικής μυοκαρδιοπάθειας, των καρδιακών αρρυθμιών, της αιμοδυναμικής της καρδιακής βηματοδότησης, της καρδιακής ανεπάρκειας, της φυσιολογίας της άσκησης και της καρδιακής αποκατάστασης (cardiac rehabilitation).
Εχει αναγνωρισθεί διεθνώς ως πρωτοπόρος για την κλινική  και ερευνητική του δραστηριότητα στη χρήση της μουσικής ως θεραπευτικού μέσου (music medicine) και αποτελεί διακεκριμένο μέλος της Ευρωπαικής Καρδιολογικής Εταιρείας (FESC), μέλος της Αμερικανικής Εταιρείας Μουσικοθεραπείας (ΑΜΤΑ) και της Διεθνούς Εταιρείας Μουσικής στην Ιατρική (ISMM).
Παραγωγός της εκπομπής Μαγικός Αυλός του Τρίτου Προγράμματος της ΕΡΑ (1999-2001). Ως προσκεκλημένος ομιλητής έχει δώσει διαλέξεις και παράλληλα συναυλίες με έργα του ως συνθέτης σε πολλά επιστημονικά συνέδρια και αίθουσες συναυλιών στην Ελλάδα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Εχουν κυκλοφορήσει σε δίσκους (CD) τα έργα του: Εικόνες-String Images (MUSICA VIVA 2002), Υδατογραφίες (PROTASIS MUSIC 2004), Δύο Μουσικά Παραμύθια (LYRA 2005), Μορφέας-Θεραπευτικό CD που χρησιμοποιεί εμβρυικούς ήχους  για εισαγωγή ύπνου σε συνεργασία με τον αμερικανό αναισθησιολόγο Fred Schwartz (INFO HEALTH 2004), Θεραπευτικοί ήχοι απ’ όλο τον κόσμο (εκδ. Ελευθεροτυπία /Ε-Ιατρικά 2004). Επίσης είναι συγγραφέας του βιβλίου Η Μουσική ως Φάρμακο (ΙΝFO HEALTH 2003) και είχε την εκδοτική επιμέλεια των βιβλίων Μουσικοκινητικά Δρώμενα ως Θεραπευτική Αγωγή (εκδ. Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών 2003) και η Τέχνη ως Μέσον Θεραπευτικής Αγωγής (εκδ. Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών 2004). Η μουσική του χρησιμοποιήθηκε από την χορογραφική ομάδα διεθνούς φήμης Gelabert-Azzopardi Companya de Danca στο Edinburgh International Art Festival 2004-Arthur’s Feet σε μία παράσταση την οποία παρουσίασαν ως χορευτές άτομα με αναπηρίες.
Εχει ιδρύσει και είναι Πρόεδρος της Ομάδας Εργασίας Ποιότητας Ζωής & Ψυχοκοινωνικής Καρδιολογίας της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας. Εργάζεται ως καρδιολόγος στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο από το 1995 και είναι υπεύθυνος του τμήματος Δοκιμασιών Κόπωσης, Εργοσπιρομετρίας, Φυσιολογίας της Ασκησης και Καρδιακής Αποκατάστασης.

#########