Το ΙΑΣΩ και το ΙΑΣΩ Παίδων απέσπασαν επτά βραβεία στα Content Marketing Awards 2021 ξεχωρίζοντας ακόμα μία φορά για τις πρωτοποριακές τους δράσεις στο πεδίο του Marketing.

Το ΙΑΣΩ, η μεγαλύτερη Μαιευτική & Γυναικολογική Κλινική στην Ευρώπη και το ΙΑΣΩ Παίδων, η κορυφαία κλινική για παιδιά, αποτελούν τα μοναδικά νοσοκομεία στον χώρο της ιδιωτικής υγείας που διακρίνονται σε βραβεία Marketing. Τα πολυάριθμα βραβεία αποδεικνύουν την προσήλωση του ΙΑΣΩ και του ΙΑΣΩ Παίδων στην καινοτομία, την έμπρακτη φροντίδα και την άρτια ενημέρωση σε θέματα υγείας.

Συγκεκριμένα, το ΙΑΣΩ κέρδισε βραβεία στην κατηγορία “Content Marketing Program – Personal Care, Health & Beauty” με το Χρυσό για την Marketing Καμπάνια για τον Μήνα Μαστού, και βραβείο για το Πρόγραμμα Home Fit Home με Online Pilates για εγκύους & μαμάδες μετά τον τοκετό. Στην ίδια κατηγορία απέσπασε βραβείο και το ΙΑΣΩ Παίδων για τα Παιδικά check up.

Επιπλέον, το ΙΑΣΩ απέσπασε δυο βραβεία στην κατηγορία “Best Use of Instagram for Content Marketing” για την Marketing Καμπάνια για τον Μήνα Μαστού και το Πρόγραμμα Home Fit Home με Online Pilates για εγκύους & μαμάδες μετά τον τοκετό και δύο βραβεία στην κατηγορία “Best Use of Influencers for Content Marketing” για τις ίδιες ενέργειες αντίστοιχα.

Τα Content Marketing Awards 2021, αποτελούν τα επιχειρηματικά βραβεία που λάνσαραν και διοργάνωσαν το Marketing Week και η BOUSSIAS, με στόχο να αναδείξουν τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες Content Marketing της χρονιάς. H Τελετή Απονομής πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Ιουλίου, στο House 124, σε μια λαμπερή βραδιά με τη συμμετοχή πολλών μεγάλων εταιρειών και στελεχών της αγοράς.

Η κα Χριστίνα Ταμπουρέα, Γενική Εμπορική Διευθύντρια, CCO,του Ομίλου ΙΑΣΩ δήλωσε μεταξύ άλλων: “…Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι διότι το ΙΑΣΩ είναι το μοναδικό νοσοκομείο με τόσα βραβεία στο Marketing και την επικοινωνία. Υπερήφανη προσωπικά για την ομάδα marketing και επικοινωνίας και τους συνεργάτες μας. Είναι ομαδική δουλειά.

Είναι ιδιαίτερη χαρά να διακρινόμαστε για την στρατηγική, την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα του περιεχομένου που δημιουργούμε και να παρευρισκόμαστε σε τέτοιες βραβεύσεις, απέναντι σε τόσο αξιόλογες εταιρείες και στελέχη. Σας ευχαριστούμε!”