Αθήνα 10 Φεβρουαρίου 2010, Θεσμό αποτελούν, πλέον, τα Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του Συνεδρίου που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρία Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.), κάθε δυο χρόνια. Στο φετινό  7ο Συνέδριο της ΕΕΦΑΜ, οι συμμετοχές ξεπέρασαν κάθε προσδοκία τόσο λόγω αριθμού συμμετοχής όσο και δημιουργικότητας, ποικιλίας μέσων και μεθόδων, χρήσης και αξιοποίησης μελετών και ερευνών και ποιότητας υλικού και ενεργειών. Επιβράβευση καινοτόμων ιδεών και μεθόδων με στόχο την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της αποτελεσματικότητας των ενεργειών marketing. Ειδικό Βραβείο για την εκστρατεία  ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης κοινού για τον καρκίνο παχέος εντέρου

.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Πρόεδρος της Επιτροπής Κριτών «Αριστεία ΕΕΦΑΜ 2010» κ. Π. Γαργαλιάνος, Δ/ντης Παθολογικής Κλινικής, Γενικό Νοσ/μείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς», αναφέρει σχετικά, «Το έργο της Επιτροπής Κριτών ήταν μια δημιουργική αλλά δύσκολη διαδικασία για να επιλέξει ανάμεσα σε πολλές άρτιες συμμετοχές, αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας και ποιότητας. Θα ήθελα να τονίσω ότι ελήφθησαν ιδιαίτερα υπόψιν από την Επιτροπή οι πρωτότυπες προωθητικές ενέργειες που έγιναν με απόλυτο σεβασμό στους κανόνες δεοντολογίας και τα επιστημονικά δεδομένα τόσο ελληνικά όσο και διεθνή.

 

Οι επιλεγμένες τρεις συμμετοχές, για κάθε κατηγορία, βρίσκονται πλέον στην κρίση του Συνεδριακού κοινού. Φέτος, η  Επιτροπή αποφάσισε, ομόφωνα, εκτός των δύο υπαρχουσών κατηγοριών για βράβευση, ευρείας και ειδικής συνταγογραφίας, να απονείμει ειδικό βραβείο στην εκστρατεία ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης κοινού για τον καρκίνο του παχέος εντέρου. Θέλω να συγχαρώ όλους, αλλά πάνω απ’ όλα την Οργανωτική Επιτροπή της ΕΕΦαΜ για την αποδοχή της πρότασής μας, να ενταχθεί στη φετινή βράβευση, αυτό το ειδικό βραβείο, που αποτελεί σημαντικό και ουσιαστικό δείγμα προσφοράς κοινωνικού έργου και έχει ως στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη παρέμβαση στην πρόληψη νόσων.»

Κατόπιν της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων από την Επιτροπή των Κριτών, αναγνωρισμένου κύρους και πολύχρονης εμπειρίας στη φαρμακευτική αγορά, οι συμμετοχές που θα τεθούν στην τελική κρίση του Συνεδριακού Κοινού την τελευταία ημέρα του Συνεδρίου, για βράβευση, περιλαμβάνουν τις ενέργειες για την καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για φαρμακευτικά προϊόντα εξειδικευμένης αγοράς για τις Ρευματοπάθειες, τη Σκλήρυνση κατά πλάκας και τον καρκίνο.

Όσον αφορά στην καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για φαρμακευτικά προϊόντα ευρείας συνταγογράφησης, στην τελική τριάδα περιλαμβάνονται οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν για τη Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ), τα αθηροθρομβωτικά επεισόδια (διαταραχές προκαλούμενες από θρόμβους στο αίμα και σκλήρυνση των αρτηριών) και τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας.

Φέτος, ως μια καινοτομία στην εκδήλωση των Αριστείων, θα τιμηθεί, εκτός συναγωνισμού, η συμμετοχή της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης κοινού για τον καρκίνο παχέος εντέρου, χάρη στην ολοκληρωμένη και σύγχρονη προσέγγιση, την αποτελεσματικότητα και την απήχηση που είχε στο ευρύ κοινό.

«Θεωρώ πραγματικά  πως τα ‘Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing’ είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι του Συνεδρίου. Μέσω των αριστείων επιβραβεύουμε πολύ ωραίες, επιτυχημένες και καινοτόμες δουλειές και βέβαια τους ανθρώπους που δούλεψαν γι΄αυτές» αναφέρει ο κ. Κωνσταντίνος Ευριπίδης, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου, ενώ προσθέτει ότι «Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι υποψηφιότητες είναι υψηλού επιπέδου. Πιστεύω πως όλες οι συμμετοχές, είτε διακρίνονται είτε όχι, αποτελούν ερεθίσματα για τους επαγγελματίες του κλάδου μας, διευρύνουν τη γνώση και τη σκέψη μας.  Τελικά, τα Αριστεία είναι ένας τρόπος να ενθαρρύνουμε νέες ιδέες και καινοτόμες μεθόδους.»

Λίγα λόγια για το Συνέδριο
Κεντρικός τίτλος του Συνεδρίου: «Η φαρμακευτική αγορά στη νέα δεκαετία. Εξέλιξη ή Ανατροπή;». Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα αναπτυχθούν θέματα όπως οι μακροοικονομικές τάσεις, το συνολικό φαρμακευτικό περιβάλλον της επόμενης δεκαετίας, οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για το μέλλον των φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα, η σημασία της ηγεσίας και της αλλαγής για την επιτυχημένη πορεία της φαρμακοβιομηχανίας. Τέλος, θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν πραγματικά case studies από το εγχώριο και διεθνές στερέωμα.