Εν όψει της Παγκόσμιας Ημέρας Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (2 Απριλίου), η κα Σαββάκη, Διευθύντρια της Μονάδας Δυσλεξίας Διαταραχών Λόγου, Μάθησης Συμπεριφοράς στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, εξηγεί τι χρειάζεται να προσέχουν γονείς, εκπαιδευτικοί και θεράποντες, όσον αφορά τα  παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία με το οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον και στην επεξεργασία των αισθητηριακών ερεθισμάτων

Όσο κι αν οι γνώσεις μας γύρω από την ανάπτυξη και την ωρίμανση του εγκεφάλου έχουν διευρυνθεί, όσο κι αν οι ειδικότητες έχουν εξελιχθεί, όσο κι αν οι εκπαιδευτικοί έχουν ευαισθητοποιηθεί, όσο κι αν οι γονείς έχουν αφυπνισθεί, υπάρχει ακόμη αρκετός δρόμος που πρέπει να διανύσουμε, προκειμένου τα παιδιά που ανήκουν στο λεγόμενο «φάσμα των διαταραχών της ανάπτυξης» να χαίρουν σωστότερης αντιμετώπισης, τόσο όσον αφορά την εξατομίκευση και την ακρίβεια των διαγνώσεων όσο και την καλλιέργεια της ενσυναίσθησής μας.

Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα που έστειλε στο κοινό η κυρία Μ. Σαββάκη, τ. Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Κρήτης, Διευθύντρια της Μονάδας Δυσλεξίας & Διαταραχών Λόγου, Μάθησης & Συμπεριφοράς στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, την περασμένη Τετάρτη, όταν παρέδωσε διαδικτυακά την εξαιρετικά πυκνή, εμπεριστατωμένη και συγκινητική ομιλία της, στο πλαίσιο των διαλέξεων που διοργανώνει το Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος.

#########