Σοβαρά προβλήματα υγείας ενδέχεται να αφήσει, σε όσους νοσήσουν, η COVID-19 σύμφωνα με δεκάδες επιστημονικές μελέτες που βλέπουν καθημερινά το φως της δημοσιότητας.

Οι «ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΝΟΣΗΣΗ COVID-19» θα είναι το αντικείμενο της Πρώτης Διαδικτυακής Συζήτησης Στρογγύλης Τράπεζας, του 7ου Κύκλου Διαλέξεων του Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος.

Η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τετάρτη 6 Οκτωβρίου στις 18:30 και θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω της Facebook σελίδας Institute of Public Health – The American College of Greece και μέσω του Youtube καναλιού Institute of Public Health – ACG,  στον σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=2REqjCaC02c

Ο πρώτος εισηγητής, κ. Νίκος Τζανάκης, Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας και Καθηγητής Πνευμονολογίας στην Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Κρήτης, θα  αναφερθεί στους παράγοντες κινδύνου, τη διαδρομή, τη θεραπεία και την πρόγνωση του Post-COVID-19 αναπνευστικού συνδρόμου.

Στη συνέχεια, ο Πρόεδρος της Ελληνικής Νευρολογικής Εταιρείας, κ. Γεώργιος Τσιβγούλης, Καθηγητής Νευρολογίας ΕΚΠΑ, Δ/ντής Β’ Νευρολογικής Κλινικής ΕΚΠΑ, Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο ΑΤΤΙΚΟΝ, θα αναφερθεί στα επίμονα νευρολογικά συμπτώματα των ασθενών που εκδήλωσαν σοβαρό οξύ αναπνευστικό σύνδρομο, καθώς και στις νευρολογικές διαταραχές που συνοδεύουν το σύνδρομο long COVID .

Τέλος, ο κ. Παύλος Σακκάς, Ομότιμος Καθηγητής Ψυχιατρικής της Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ, θα αναφερθεί τόσο στις ψυχικές συνέπειες της COVID-19 στα άτομα που νόσησαν, όσο και στις αντιδράσεις των ατόμων και της κοινωνίας στο ίδιο το γεγονός της πανδημίας, στην ανατροπή της καθημερινότητας, την κοινωνική απομόνωση, το επακόλουθο άγχος και την κατάθλιψη.  

Τη Διαδικτυακή Συζήτηση Στρογγύλης Τράπεζας θα συντονίσει ο Διευθυντής του Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, Καθηγητής Παναγιώτης Μπεχράκης.

Η Διάλεξη είναι ανοιχτή για το κοινό, με δωρεάν συμμετοχή. Χορηγούνται μόρια Συνεχιζόμενης Ιατρικής και Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης από τον ΠΙΣ και την ΕΝΕ, αντίστοιχα.

 

#########