Αρχική Ειδήσεις - Νέα Μαμά η ηρωίδα της καθημερινότητας γιορτάζει αύριο και κάθε μέρα

Μαμά η ηρωίδα της καθημερινότητας γιορτάζει αύριο και κάθε μέρα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
75101853 - happy mothers day wooden blocks with rustic paper flower bottom corner border on a white wood background

Το να είσαι μαμά είναι θείο δώρο. Αφοσίωση, αυταπάρνηση, ανιδιοτέλεια, υπομονή, αγώνας, στοργή, αγάπη, κατανόηση, είναι λέξεις κλειδιά που κρύβονται πίσω από τη λέξη  «μαμά»!

Πολλές φορές όμως,  η καθημερινότητα μιας «μαμάς» είναι αρκετά δύσκολη, με πολύ κούραση, άγχος, τρέξιμο, πολλές εντάσεις και με έλλειψη ύπνου. Όλα αυτά  μαζί ή το καθένα ξεχωριστά  πυροδοτούν πολύ συχνά ή ακόμα και καθημερινά πονοκεφάλους, που έχουν σαν αποτέλεσμα   μια «μαμά» να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στην καθημερινότητά της. Δείτε τι συμβουλεύει ο Δρ. Μιχάλης Βικελής Νευρολόγος, MSc in Headache Medicine, PhD www.headaches.gr

Η άμεση και αποτελεσματική  αντιμετώπιση  του πονοκέφαλου  αποτελεί την ιδανική λύση  ώστε  να μην ενταθεί περισσότερο ο πόνος. Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να ανακουφιστείτε και να χαρείτε περισσότερο με την οικογένειά σας:

  • Διάλειμμα: Ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα θα σας βοηθήσει να ανασυγκροτηθείτε. Επιλέξτε ένα ήσυχο μέρος, καθίστε άνετα και πάρτε βαθιές αναπνοές.
  • Μείνετε ενυδατωμένες και τρώτε συχνά: Η αφυδάτωση είναι μια κοινή αιτία των πονοκεφάλων, οπότε φροντίστε να πίνετε έξι έως οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα για να κρατήσετε το σώμα σας ενυδατωμένο. Επίσης, φροντίστε να διατηρήσετε τη διατροφή σας όσο το δυνατόν πιο ισορροπημένη, ώστε να γνωρίζετε ότι το σώμα σας παίρνει όλες τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά.
  • Κοιμηθείτε: Η έλλειψη ανάπαυσης ή η κακή ποιότητα του ύπνου θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει αιτία πονοκεφάλων. Στόχος είναι οι επτά έως εννέα ώρες συνεχούς ύπνου τη νύχτα και προσπαθήστε να πηγαίνετε για ύπνο και να σηκώνεστε την ίδια ώρα κάθε μέρα.
  • Διαχειριστείτε το στρες: Η αύξηση των επιπέδων στρες σας δεν είναι ποτέ καλή ιδέα, γι ‘αυτό βρείτε τρόπους να χαλαρώσετε όταν αισθάνεστε ότι αυτό να συμβαίνει. Δοκιμάστε να κάνετε γιόγκα ή ένα νέο χόμπι που σας αρέσει οτιδήποτε για να αποφύγετε κάποια στρεσογόνο κατάσταση.
  • Κατανοήστε τις ορμόνες σας: Το να έχετε έμμηνο ρύση, να είστε σε ωορρηξία ή να είστε στην αρχή της εγκυμοσύνης  μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους. Δεν υπάρχει τίποτα που μπορείτε να κάνετε για να ελέγξετε τις ορμόνες σας. Γνωρίστε λοιπόν τον κύκλο σας και προσπαθήστε να αποφύγετε άλλους επιβαρυντικούς παράγοντες όπως π.χ.  παράληψη γεύματος, έλλειψη ύπνου – κατά τις κρίσιμες στιγμές του μήνα.
  • Χρησιμοποιείτε αναλγητικά: Έρευνες αποδεικνύουν ότι για να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην αντιμετώπιση του πόνου, τα αναλγητικά πρέπει να λαμβάνονται με τα πρώτα συμπτώματα και στη χαμηλότερη αλλά συνάμα αποτελεσματική δόση. βοηθούν σημαντικά στην αποτελεσματική αντιμετώπιση επεισοδίων του απλού πονοκέφαλου. Τα αναλγητικά-αντιφλεγμονώδη φάρμακα όπως η ιβουπροφαίνη 400 mg (Nurofen 400 mg), βοηθούν σημαντικά στην αποτελεσματική αντιμετώπιση επεισοδίων του απλού πονοκέφαλου. Το Nurofen 400 mg χάρη στη μοναδική καινοτομία της μαλακής κάψουλας, απορροφάται δύο φορές ταχύτερα από τα απλά δισκία ιβουπροφαίνης, φτάνοντας  γρήγορα στο σημείο του πόνου, δρα  αποτελεσματικά και διαρκεί έως και 8 ώρες.

Πρόσφατα μάλιστα κυκλοφόρησε και νέα μορφή: Το Nurofen 200mg μαλακές κάψουλες, που προτείνεται για βραχυχρόνια ανακούφιση από ελαφριάς εντάσεως πόνο όπως ο πονοκέφαλος, ο πονόδοντος, οι πόνοι περιόδου, ο πυρετός και ο πόνος από κοινό κρυολόγημα.

 

Εάν τα παραπάνω δεν σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα των πονοκεφάλων τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε άμεσα στο γιατρό σας ώστε να σας συμβουλέψει και να σας δώσει πιο εξειδικευμένες λύσεις για το πρόβλημά σας.

Rate it