Αρχική Συνέδρια - Ημερίδες - Εκδηλώσεις Η φαρμακευτική αγορά στη νέα δεκαετία. Εξέλιξη ή ανατροπή ;

Η φαρμακευτική αγορά στη νέα δεκαετία. Εξέλιξη ή ανατροπή ;

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

7ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ από την  Ε.Ε.Φα.Μ. και εορτασμός των 20 χρόνων από την ίδρυσή .  
Απονομή «Αριστείων Φαρμακευτικού Marketing»  και εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου για τη διετία 2010-2012   
Με τη συμμετοχή καταξιωμένων Ελλήνων και ξένων ομιλητών πλαισιώνεται το 7ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρία Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.) στις 17 – 19 Φεβρουαρίου 2010, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.
Ανάμεσα στους ομιλητές, ο κ. Ηλίας Μόσιαλος που θα επικεντρωθεί στην ομιλία του, στο πολύ επίκαιρο ζήτημα των , «Κυβερνητικές Πολιτικές Υγείας που αναμένονται και με ποιο τρόπο αυτές οι πολιτικές επηρεάζουν τη φαρμακευτική δαπάνη στη νέα δεκαετία που έρχεται»

.

Προσκεκλημένοι από το είναι ο καθηγητής Marketing του INSEAD, κ. Reinhard Angelmar, ο οποίος θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη στην παγκόσμια φαρμακοβιομηχανία με θέμα,«Η Φαρμακευτική Βιομηχανία στην Ευρώπη του 2020» (The Industry in Europe in 2020).

Επίσης, το Συνέδριο θα επισκεφτεί ο κ. Kenneth Bonheure, Mc Kinsey και στην ομιλία του θα ,«Τα νέα οργανωτικά μοντέλα των Φαρμακευτικών Εταιρειών όπως αναμένονται να διαμορφωθούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση».

Κεντρικός τίτλος του Συνεδρίου: «Η φαρμακευτική αγορά στη νέα δεκαετία. Εξέλιξη ή Ανατροπή;». Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα αναπτυχθούν θέματα όπως οι μακροοικονομικές τάσεις, το συνολικό φαρμακευτικό περιβάλλον της επόμενης δεκαετίας, οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για το μέλλον των φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα, η της και της αλλαγής για την επιτυχημένη πορεία της φαρμακοβιομηχανίας. Τέλος, θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν case studies από το εγχώριο και διεθνές στερέωμα.

Ο κ. Κωνσταντίνος Ευριπίδης, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου, δηλώνει : «Η συμμετοχή επιφανών ομιλητών, για μια ακόμη χρονιά, διασφαλίζει και επιβεβαιώνει το υψηλό επίπεδο του Συνεδρίου και το καταξιώνει στη συνείδηση όλων των επαγγελματιών του ως ένα σημείο αναφοράς για την ανάδειξη επίκαιρων ζητημάτων που αφορούν στη σύγχρονη φαρμακοβιομηχανία. Σας περιμένουμε όλους στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών με στόχο την πραγματοποίηση ενός γόνιμου διαλόγου και την χρήσιμων και πολύτιμων συμπερασμάτων για το μέλλον της φαρμακευτικής αγοράς.»

 

Στο 7ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing θα διεξαχθούν οι εκλογές της Ε.Ε.Φα.Μ. Επίσης, θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός «Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing» για τη διετία 2007-2008 που περιλαμβάνει δύο κατηγορίες: 1. Καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για φαρμακευτικά προϊόντα ευρείας συνταγογράφησης ή/και εκστρατεία ενημέρωσης κοινού για την υποκείμενη νόσο και 2. Καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία για φαρμακευτικά προϊόντα εξειδικευμένης αγοράς.  Στόχος είναι η αναγνώριση και επιβράβευση των επιτυχημένων και αποτελεσματικών ενεργειών επικοινωνίας/μάρκετινγκ και η ενθάρρυνση της ευρύτερης εφαρμογής καινοτόμων μεθόδων μάρκετινγκ και δημιουργικής άμιλλας. Οι υποψηφιότητες, αφού προκριθούν από την αναγνωρισμένου κύρους Επιτροπή Κριτών, θα τεθούν στην κρίση του Συνεδριακού Κοινού, και θα ακολουθήσει η τελική απονομή.

 

Αθήνα 14 Ιανουαρίου 2010