“Οι έννοιες Organic – Bio – Vegan είναι το περιεχόμενο,η έννοια Πολυτέλεια είναι η βελούδινη αίσθηση που τα αγκαλιάζει.”

Επισκεφθήκαμε τα γραφεία της  DC&K Natural Luxury και συνομιλήσαμε με την CEO της εταιρείας κ. Δήμητρα Χαλικιά.

 

  • Πως γεννήθηκε η ιδέα της εταιρείας σας DC&K Natural Luxury;

Για χρόνια αναρωτιόμασταν τον καλύτερο τρόπο να καλύψουμε το κενό στην Ελληνική αγορά στο χώρο της ομορφιάς και προστασίας, όσον αφορά την προσιτή πολυτέλεια που όλοι αξίζουν, βασιζόμενοι όμως όχι στα χημικά αλλά στη δύναμη της φύσης.

  • Ποια η σημασία της βιοτεχνολογίας στην κοσμετολογία;

Η βιοτεχνολογία συνεχίζει να παίζει όλο και πιο σημαντικό ρόλο στη σύνθεση καλλυντικών προϊόντων. Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη της βιοτεχνολογίας συνέβαλε στην επίτευξη ολοένα και πιο αποτελεσματικών τρόπων παραγωγής και αναπαραγωγής πλήθους πρώτων υλών που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη σύγχρονη κοσμετολογία. Η βιοτεχνολογία αναδεικνύει κρίσιμα βιοδραστικά συστατικά, μέσω εξελιγμένων διαδικασιών βιοπαραγωγής ανοίγοντας τον δρόμο για τη χρήση συστατικών με σημαντικές δραστικές ιδιότητες. Αυτές οι εξελίξεις συμβάλλουν στην παραγωγή πιο αποτελεσματικών καλλυντικών, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις μειώνουν σημαντικά τον αρνητικό αντίκτυπο που έχει η προμήθεια ορισμένων πρώτων υλών στο περιβάλλον.

  • Πως επιλέγετε ποια προϊόντα θα συμπεριλάβετε στο πορτφόλιο σας;

Η προσέγγιση μας είναι απλή αλλά και πολύ αυστηρή. Σε κάθε κατηγορία προϊόντος κάνουμε μια εκτεταμένη παγκόσμια έρευνα που περιλαμβάνει επίσημες έρευνες αγοράς αλλά και καταναλωτών καθώς και εξειδικευμένων ιατρών για να βεβαιωθούμε πέραν κάθε αμφιβολίας ότι τα προϊόντα δημιουργούνται από αγνά και μόνο βότανα και φυσικά συστατικά, και φέρουν τις πιο υψηλές πιστοποιήσεις από διεθνής αναγνωρισμένους οργανισμούς. Για παράδειγμα η σειρά καλλυντικών μας INumeri primi φέρει όχι μια αλλά τρεις πιστοποιήσεις . Είναι οργανικά και vegan προϊόντα με συσκευασίες κατασκευασμένες από ειδικό ανακυκλώσιμο σκούρο μωβ γυαλί για την προστασία της φωτοευαισθησίας των πλουσίων σε φυτικά δραστικά συστατικά συνθέσεων. Τέλος υψίστης και καθοριστικής σημασίας για εμάς είναι οι συνεργάτες μας. Προχωρούμε σε συνεργασίες μόνο αν μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και πιστεύω.

  • Ποιες είναι αυτές οι αξίες;

Πίστη στη δύναμη της φύσης, σεβασμός στη φύση, αναγνώριση της μοναδικότητας του κάθε ανθρώπου, δικαίωμα στην πολυτέλεια, αποτελεσματικότητα χωρίς εκπτώσεις.

  • Συνήθως η Ελλάδα αργεί να ακολουθήσει τις εξελίξεις

Γενικά  αργεί, αλλά αυτή τη φορά  όσον αφορά τον χώρο των καλλυντικών στη χωρά μας γεννιούνται πρωτοποριακές ιδέες. Να αναφέρω με την ευκαιρία μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία. Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς καλλυντικών vegan προβλέπεται να φτάσει τα 20,8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2025, σύμφωνα με νέα έκθεση της And View Research, Inc. Η ερευνητική εταιρεία MarketGlass αναφέρει ότι ο κλάδος, που σήμερα αξίζει 15,1 δισεκατομμύρια δολάρια, θα αυξηθεί με CAGR 5,1% τα επόμενα επτά χρόνια. Η Ελλάδα και η DC& K θα είναι παρούσα.

  • Που σχεδιάζετε να προμηθεύσετε τα προϊόντα σας;

Κύριο μέλημα μας είναι να προσεγγίσουμε τον απλό καταναλωτή σε προσωπικό επίπεδο. Για αυτό το λόγο το κύριο κανάλι διάθεσης των προϊόντων μας είναι μέσω του δικτύου των φαρμακείων. Επι του παρόντος έχουμε υπόψη μας περίπου 4000 φαρμακεία. Επιθυμούμε όμως να προσεγγίσουμε κέντρα spa και πολυτελή ξενοδοχεία καθώς είναι πεποίθηση μας ότι η προστασία του περιβάλλοντος χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα των προϊόντων και το περιβάλλον είναι κάτι που οφείλει να φύγει από το περιθώριο ( επιλογή λίγων ψαγμένων ή περίεργων) και να έρθει στο κέντρο του επιχειρηματικού γίγνεσθαι και ιδιαίτερα του κεντρικού πυλώνα της Ελληνικής οικονομίας που αποτελεί ο τουρισμός.

  • Πως μπορούμε να ξέρουμε σίγουρα ότι ένα προϊόν είναι vegan;

Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονίσουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να κοιτάμε πάντα τα συστατικά που αναγράφονται στην συσκευασία του καλλυντικού μας. Με αυτόν τον τρόπο μαθαίνουμε και ελέγχουμε τι είναι αυτό που χρησιμοποιούμε πάνω μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως, πως κάποια συντηρητικά από αυτά που χρησιμοποιούνται στα καλλυντικά είναι απαραίτητο να υπάρχουν καθώς αυξάνουν την διάρκεια  ζωής του προϊόντος ενώ μπλοκάρουν την ανάπτυξη των μικροβίων μέσα στο καλλυντικό.

  •  Γιατί θα λέγατε στον μέσο καταναλωτή να αγοράσει τα προϊόντα σας;

Τα προϊόντα μας είναι μοναδικά και ξεχωριστά όπως και ο κάθε καταναλωτής. Αγοράζοντας ένα από αυτά προσφέρει ο καταναλωτής στον εαυτό του μια πολυτέλεια που αποδεδειγμένα θα δώσουν στο δέρμα του ζωή και θρέψη, αποκαθιστώντας την ευεξία στο πρόσωπο και στο σώμα. Παράλληλα με την πράξη αυτής της αγοράς, όχι μόνο δεν θα επιβαρύνουν τον πλανήτη, αλλά θα συμβάλλουν ενεργά στην προστασία του. Ακόμη και όταν οι καταναλωτές επικεντρώνονται σε καθαρά συστατικά, θέλουν τα προϊόντα τους να είναι και πολύ αποτελεσματικά.  Κατά κάποιο τρόπο, είναι πιο σημαντικό για τα καλλυντικά vegan να είναι εξίσου ( αν όχι περισσότερο) αποτελεσματικά και ελκυστικά με τα συνθετικά τους.

  • Μπορείτε να αναφέρετε κάποια από τα φυσικά υλικά που περιέχονται στα προϊόντα σας;

Έλαιο Argan, Sacha Inci, καθαρός χυμός Aloe Vera, ιταλικό ηλιέλαιο είναι μόνο μερικά από τα φυτικά συστατικά που κάνουν τα προϊόντα μας πολύτιμα. Κάθε αιθέριο έλαιο , φυτό ενεργό και συνταγογραφούμενο βότανο προέρχεται από βιολογική γεωργία και έχει επεξεργαστεί με πλήρη σεβασμό στα δραστικά του συστατικά συνδυάζοντας αρχαίες τεχνικές με προηγμένες τεχνολογίες. Η αλυσίδα παραγωγής είναι 100% βιώσιμη ώστε να μην επηρεάζει το οικοσύστημα και δεν χρησιμοποιεί αμφιλεγόμενα συστατικά. Αυτό σημαίνει ότι κάθε προϊόν είναι απαλλαγμένο από parabens, χρωστικές, σιλικόνης, λιπαντικές ουσίες ή αλλιεργόνα. Αξίζει να σημειωθεί πως εξίσου σημαντικό ρόλο δίνουμε και στις συσκευασίες των προϊόντων μας, χρησιμοποιώντας ειδικής παραγγελίας γυαλί το οποίο αποτρέπει τους εξωτερικούς παράγοντες όπως για παράδειγμα η ηλιακή ακτινοβολία,  προστατεύοντας  και διατηρώντας  αναλλοίωτα τα συστατικά των προϊόντων μας.

  • Πολλές μεγάλες εταιρείες καλλυντικών πλασάρουν νέες γραμμές vegan προϊόντων. Τι θα σας διαφοροποιήσει;

Είναι γεγονός. Διάβαζα τις προάλλες ότι η τραγουδίστρια Kesha, για παράδειγμα, αποκάλυψε πρόσφατα τη vegan γραμμή μακιγιάζ της, την Kesha Rose Beauty και το Το CoverGirl για παράδειγμα ξεκίνησε το 2020 με τη νέα σειρά προϊόντων ομορφιάς vegan, που διαθέτει φυσικά συστατικά όπως εκχύλισμα αλόης και γάλα. Τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, η Sally Hansen ξεκίνησε τη σειρά βερνικιών νυχιών για vegan και φυτά. Η Avon ήταν μια άλλη μάρκα για να δηλώσει την παρουσία της. Τον Σεπτέμβριο του 2019 ξεκίνησε μια σειρά vegan skincare που ονομάστηκε «The Disillery».

Αυτό και μόνο ,υπογραμμίζει το γεγονός ότι αυτό είναι το μέλλον. Και ενώ χαιρόμαστε που και οι μεγάλοι κολοσσοί δείχνουνε ενδιαφέρον θα πρέπει να υπενθυμίσω τι είναι μάλλον μόνο οικονομικού ενδιαφέροντος αφού διατηρούν άθικτες τις υπόλοιπες γραμμές τους και δεν αλλάζουν τίποτα ουσιαστικά.

  • Ποια είναι η πρωτοτυπία σας στην Ελληνική αγορά που ομολογουμένως έχει μια πολύ μεγάλη ποικιλία πολλών καλλυντικών προϊόντων και φυσικών;

Είναι τα μοναδικά 100% πιστοποιημένα vegan προϊόντα με την μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε υαλουρονικό οξύ. Είναι γνωστό ότι το σώμα μας και το δέρμα μας είναι από τη φύση του δομημένο να πολεμά κάθε ξένο οργανισμό. Τα προϊόντα αυτά έχουν δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο, που ο  οργανισμός μας τα αναγνωρίζει ως φυσικά, έχοντας ως αποτέλεσμα την ταχύτερη και σε μεγαλύτερο βάθος απορρόφηση.

  • Φαίνεται να δίνεται μεγάλη έμφαση στην μοναδικότητα του κάθε προϊόντος

Είναι στην καρδιά της φιλοσοφίας μας. Στη φύση όλα είναι μοναδικά και ξεχωριστά.  Κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και ξεχωριστός. Δεν πιστεύουμε στην διαφορετικότητα, αλλά στην μοναδικότητα. Έχουμε λοιπόν προϊόντα που δημιουργήθηκαν για να είναι κατάλληλα για άντρες, για διαφορετικές ηλικίες και τύπους δέρματος. Έχουμε προχωρήσει στην επόμενη φάση και δουλεύουμε με τον συνεργάτη μας στην Ιταλία για να πέτυχουμε το επόμενο βήμα της εξειδίκευσης, όπου θα έχουμε εξατομικευμένες φόρμουλες προϊόντων για το κάθε χρήστη.

  • Πως σας επηρέασε η πανδημία;

Η βιομηχανία ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας είναι πιθανώς ένας από τους τομείς που πλήττονται περισσότερο από την πανδημική κρίση. Η βιομηχανία αγωνίζεται τώρα να αντιμετωπίσει τη μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν σε ασφαλέστερα προϊόντα με χαμηλό κίνδυνο μόλυνσης και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Με άλλα λόγια η πανδημία δείχνει το δρόμο μας!!!

  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Θέλουμε να κάνουμε γνωστά τα προϊόντα μας σε ολόκληρη την περιφέρεια της Ελλάδος,των Βαλκάνιων και της Κύπρου. Έχουμε ήδη ένα αυξημένο ενδιαφέρον από ανθρώπους του χώρου αλλά και άλλους. Θεωρούμε ότι είναι πολύ σημαντικό να προχωρήσουμε με σύνεση, αν και το όνειρο μας είναι το DC&K Natural Luxury να γίνει συνώνυμο του μοναδικού φυσικού προϊόντος που δημιουργήθηκε για το κάθε ένα μας μοναδικά.

  • Παρατηρήσαμε ότι η εταιρεία σας αποτελείται αποκλειστικά από γυναίκες;

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν σκόπιμο, απλά προέκυψε. Νιώθουμε όμως ότι και το επιχειρηματικό πνεύμα αλλά και η επαφή με τη φύση και την πολυτέλεια, μπορεί να είναι εξίσου γένους θηλυκού όσο και αρσενικού!

Δήμητρα Χαλικιά

 Δήμητρα Χαλικιά 

CEO της DC&K Natural Luxury