Η La Roche-Posay, αφιερώνει φέτος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το μήνα Οκτώβριο στην ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών με καρκίνο, με σύνθημα το Feel Better, Live Better“. Όταν ο ασθενής νιώθει καλά ζει καλύτερα, για αυτό και η La Roche-posay αφιερώνει αυτόν το μήνα στο δικαίωμα των γυναικών με καρκίνο να έχουν αυτοπεποίθηση.

Περισσότερη αυτοπεποίθηση σημαίνει καλύτερη ψυχολογία για τις γυναίκες με καρκίνο.

Αποστολή της La Roche-Posay είναι να αλλάζει τη ζωή του ευαίσθητου δέρματος και ειδικά των ασθενών με καρκίνο. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός των προϊόντων φροντίδας της επιδερμίδας αναπτύσσει δράσεις για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της αυτοπεποίθησης των ασθενών.  Η αυτοπεποίθηση είναι βασική προϋπόθεση  των γυναικών με καρκίνο, μιας και περισσότερη αυτοπεποίθηση σημαίνει καλύτερη ψυχολογία, δηλαδή μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

H La Roche-posay γνωρίζει πολύ καλά ότι η αυτοπεποίθηση μπορεί να αλλάξει τη ζωή των ασθενών με καρκίνο. Για τον λόγο αυτό δημιούργησε σε συνεργασία με ασθενείς το νέο βερνίκι Toleriane, ένα σύμβολο αυτοπεποίθησης.

Αναζητήστε το στα φαρμακεία, φορέστε το και διαδώστε και εσείς το μήνυμα ακόμα και χωρίς να το αγοράσετε: Κάθε γυναίκα έχει δικαίωμα να νιώθει καλά, να ζει καλά. #FeelBetterLiveBetter

Η La RochePosay σύμμαχος των ασθενών με καρκίνο

Τα Δερματολογικά Εργαστήρια της La Roche-Posay, εδώ και πολλά χρόνια στηρίζουν έμπρακτα τη μάχη των ασθενών με τον καρκίνο, προσφέροντας ειδικά σχεδιασμένες δερματολογικές λύσεις που μειώνουν τις ανεπιθύμητες ενέργειες και ανακουφίζουν το δέρμα και προγράμματα υποστήριξης και αποκατάστασης ογκολογικών ασθενών, στο Ιαματικό Κέντρο της La Roche-Posay, στη Γαλλία.

Οι ανεπιθύμητες ενέργειες στο δέρμα είναι πολύ συχνές για τους ασθενείς με καρκίνο, γεγονός που απαιτεί μια εξειδικευμένη δερμοκαλλυντική φροντίδα. Παράλληλα, κάθε δέρμα, ακόμα και το πιο ευαίσθητο, έχει δικαίωμα σε μια ολοκληρωμένη Make up beauty ρουτίνα. Η La Roche-Posay με τα προϊόντα της,  δεσμεύεται για μακιγιάζ με φυσικό αποτέλεσμα, ειδικά σχεδιασμένο για το ευαίσθητο δέρμα που ικανοποιεί τις ανάγκες των γυναικών παρέχοντας ταυτόχρονα απόλυτη ασφάλεια.

 Φέτος, η ενέργεια υποστηρίζεται επικοινωνιακά με την ενεργή συμμετοχή της Ελληνίδας φωτογράφου Μαρίνας Βερνίκου. Η ίδια εμπνεύστηκε από το χρώμα του βερνικιού και αφιέρωσε μια φωτογραφία της για την δημιουργία ενός αξεσουάρ για τα μαλλιά με το λογότυπο της ενέργειας. Το αξεσουάρ συνδυάστηκε στην αποστολή του press πακέτου επικοινωνίας όλης της ενέργειας προς τα media και τις influencers.