Είσαι γονιός και έχεις αιμορροφιλικό παιδί, είσαι αιμορροφιλικό παιδί, και μετά; σταματάς να ονειρεύεσαι; να παλεύεις για τα θέλω σου;. Καμία αρρώστια δεν μπορεί να σταματήσει τη δύναμη της θέλησής σου.

Με αυτό το στόχο πραγματοποιήθηκε με τις πλέον δύσκολες και αντίξοες συνθήκες από τον Ιούνιο μέχρι σήμερα μία καμπάνια για την αιμορροφιλία που είχε όχι μόνο επιτυχία αλλά κατάφερε να ανοίξει και παράθυρο γνώσης σε όσους φοβούνται την ασθένεια να ενημερώσει και να δώσει κουράγιο και ελπίδα σε γονείς που έχουν αιμορροφιλικά παιδιά. Σήμερα στη χώρα μας ζουν 1000 ενήλικες με διάφορες αιμορροφιλικές εκδηλώσεις και 2000 επίσης ενήλικες με αιματολογικά αντίστοιχα νοσήματα. Όμως υπάρχουν και 200 παιδιά με αυτή την ασθένεια που προσπαθούν να ζήσουν μια εντελώς φυσιολογική ζωής να αθληθούν και να κυνηγήσουν την καριέρα των ονείρων τους όπως ο γιατρός στο βιντεάκι της καμπάνιας που ακολούθησε δύσκολες αποστολές και πρόσφερε πραγματικά στον συνάνθρωπο όπως το ορίζει η επιστήμη του.

«Ξεκλείδωσε τη Ζωή», ονομάζεται η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για την Αιμορροφιλία η οποία ξεκίνησε στις 11/06/2020, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

Το μήνυμα της καμπάνιας της CSL Behring «Ξεκλείδωσε τη ζωή» με κεντρικό σημείο αναφοράς το δακτυλικό αποτύπωμα, ενθαρρύνει τους ασθενείς με το μοναδικό τους αποτύπωμα να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» νέες δυνατότητες και εμπειρίες, ώστε  να ζουν το «σήμερα» πιο ελεύθερα. Με οδηγό τη μοναδικότητα τους να ακολουθούν τα όνειρα τους, τις προσωπικές τους επιθυμίες, αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα ταλέντα και δεξιότητές τους.

 Η καμπάνια με τη δημιουργία τεσσάρων διαφορετικών mini videos με πραγματικές ιστορίες ασθενών κατάφερε να «ξεκλειδώσει» τις ζωές τους, αφήνοντας το μοναδικό τους αποτύπωμα. Οι ιστορίες αφορούν στην καθημερινότητα των ασθενών και την προσπάθειά τους να αντιμετωπίζουν τη νόσο και παράλληλα να συνδυάζουν τις επιθυμίες τους, να εκφράζουν τις ανάγκες τους, τα ταλέντα τους και να σχεδιάζουν το μέλλον τους χωρίς φόβο και περιορισμούς.

Οι ρόλοι διαφορετικοί -μα τόσο καθημερινοί:  η μητέρα που στηρίζει το παιδί της, ο αθλητής έφηβος, ο ταλαντούχος νεαρός μουσικός, ο ενήλικας ιατρός της προσφοράς, όλοι με οινό σημείο αναφοράς την επιθυμία τους να ακολουθήσουν  τα όνειρά τους και ένα μοναδικό μονοπάτι ζωής αναδεικνύοντας τα ταλέντα τους, χωρίς φόβους και περιορισμούς.

Όπως ανέφερε η κα Εύη Μπάιμπου, Υπεύθυνη Ιατρικού Τμήματος CSL Behring Hellas,
κάθε ασθενής είναι μοναδικός και έτσι επιδρά μοναδικά επάνω του η ασθένεια. Από την άλλη είναι αλήθεια ότι ζούμε μια εντελώς νέα εποχή στον τομέα της αιμορροφιλίας με θεραπείας που βοηθούν στην πήξη του αίματος και με παροχή μιας φυσιολογικής ζωής στους ασθενείς.

Για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των τεσσάρων mini videos της καμπάνιας «Ξεκλείδωσε τη Ζωή» απαιτήθηκαν 6 ημέρες γυρισμάτων σε 7 διαφορετικές τοποθεσίες (εσωτερικούς & εξωτερικούς χώρους), με την εξαιρετική συνεργασία μίας ομάδας που εκτός των ηθοποιών που έλαβαν μέρος στην καμπάνια απαρτίζονταν από 23 καταξιωμένους συντελεστές  που συμμετείχαν  στη συγγραφή των κειμένων, των σεναρίων και τη σκηνοθεσία.

Με τις ψηφιακές επιλογές  επικοινωνίας των 30 ημερών ενεργής προβολής, η καμπάνια αποκόμισε 4.727 YouTube Channel Viewers και 5.881.806 impressions σε ψηφιακά μέσα προβολής και έντυπα μέσα.

«Η καμπάνια «Ξεκλείδωσε τη Ζωή» αποτελεί έκφραση της μακροχρόνιας δέσμευσης και υπόσχεσης της CSL Behring στους ασθενείς με αιμορροφιλία για δράσεις που οδηγούν στην καθημερινή βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Στόχος μας, σε συνεργασία με το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, είναι να υποστηρίξουμε και να ενθαρρύνουμε τους ασθενείς με αιμορροφιλία να σχεδιάζουν το μέλλον τους χωρίς φόβο και περιορισμούς εκπληρώνοντας τα όνειρά τους», τόνισε η κ. Μαριάννα Κωνσταντινίδη – Γενική Διευθύντρια της CSL Behring στην Ελλάδα.

 Οι πραγματικές ιστορίες που προβλήθηκαν μέσω της καμπάνιας «Ξεκλείδωσε τη Ζωη», αποτέλεσαν σημαντικό σημείο ευαισθητοποίησης, ώστε το ευρύ κοινό να ενημερωθεί για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με αιμορροφιλία στην καθημερινότητά τους. Παράλληλα, η καμπάνια στέλνει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης στους ασθενείς με αιμορροφιλία να «ξεκλειδώσουν» τις προσωπικές επιθυμίες και να αφήσουν το μοναδικό αποτύπωμά τους», τόνισε ο Αλέξης Περδίκης, Γραμματέας του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

 

 

#########