Αρχική Παθολόγος Αποτελεσματική και ασφαλής διαχείριση του καθημερινού πόνου με ιβουπροφαίνη

Αποτελεσματική και ασφαλής διαχείριση του καθημερινού πόνου με ιβουπροφαίνη

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Διαχείριση Πόνου με Ρεφλεξολογία

Η ασφάλεια και η διαχείριση του καθημερινού πόνου στο φαρμακείο  και οι «συνταγές» επιτυχίας” για την διαχείριση των δύσκολων πελατών ήταν τα βασικά θέματα  του εκπαιδευτικού σεμιναρίου που οργάνωσε ο ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ  με την ευγενική χορηγία της RB, πρόσφατα στην Αθήνα με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 160 φαρμακοποιών  του Πειραιά.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, διευκρίνισε ο Καθηγητής & Δ/ντής του Εργαστηρίου Κλινικής Φαρμακολογίας  ΑΠΘ κος Δημ. Κούβελας,  τρία είναι τα απαραίτητα αναλγητικά για την αντιμετώπιση του καθημερινού πόνου: η ασπιρίνη, η ιβουπροφαίνη και η παρακεταμόλη, με την ιβουπροφαίνη να υπερέχει των άλλων δυο αναλγητικών.

Συγκεκριμένα  ανασκόπηση  15 διπλών τυφλών τυχαιοποιημένων  κλινικών ερευνών στις οποίες έγινε σύγκριση ημερήσιας δόσης ιβουπροφαίνης 200-400 mg, παρακεταμόλης  650-1000 mg και placebo, έδειξε  ότι η ιβουπροφαίνη είχε τις ίδιες ανεπιθύμητες δράσεις  με το placebo1. Όμοιος σχεδόν ήταν και ο αριθμός των ανεπιθύμητων δράσεων σύμφωνα με επόμενη ανασκόπηση 8 διπλών τυφλών τυχαιοποιημένων κλινικών ερευνών, ανάμεσα και στην ημερήσια δόση ιβουπροφαίνης 800-1200mg και placebo2.

Μελέτες όμως  έχουν δείξει  ότι παρόλο που η ιβουπροφαίνη χρησιμοποιείται σε δόσεις των 600 mg για οξύ άλγος, το μέγιστο αναλγητικό αποτέλεσμα επιτυγχάνεται στα 400 mg/dose3. Στην αγορά το σκεύασμα της ιβουπροφαίνης  των 400 mg και των 200mg είναι με το Brand Nurofen.

Ο κος Νικόλαος Τράντος, Ψυχολόγος M.Sc  –  Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινων Πόρων, επεσήμανε τα «motos» της επιτυχίας για τη διαχείριση πελατών τα οποία είναι:

  • Οι καλοί επαγγελματίες κάνουν τον πελάτη να σκέφτεται… ενώ οι εξαιρετικοί, τον κάνουν να νιώθει…
  • Δεν πρέπει να θέλεις καλούς πελάτες εξαιτίας ένος λόγου…   Πρέπει να έρχονται, ….χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένος λόγος !
  • Μη ψάχνετε να γίνει η ομάδα σας απλά´´ μία μάρκα´´… Κάνετε η ομάδα σας, να γίνει, ένα ´´Κίνημα λατρείας´´…

 

Στη συνέχεια, ο ομιλητής  τόνισε ότι ο Έλληνας είναι «δύσκολος» πελάτης  και παρουσίασε παραδείγματα  για το σωστό τρόπο επικοινωνίας μαζί του.  Ανέφερε τέλος ότι το φαρμακείο πρέπει να έχει ασθενοκεντρική  προσέγγιση και να εστιάσει στον ίδιο τον καταναλωτή και στις ανάγκες του.

Rate it