Γ. Πατούλης «Συνεχίζουμε με σοβαρότητα και υψηλό αίσθημα ευθύνης να συνδράμουμε έμπρακτα στην πληροφόρηση των πολιτών. Αυτές τις πολύ κρίσιμες ώρες για τη χώρα μας, θα είμαστε διαρκώς παρόντες»
Συνεχίζεται και σήμερα, η θερμή ανταπόκριση των πολιτών στο Τηλεφωνικό Κέντρο Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον Κορωνοϊό 2142142000 που έθεσαν σε λειτουργία χθες η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ, με τη συμμετοχή εθελοντών ιατρών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών.
Ειδικότερα από την πρώτη μέρα της λειτουργίας του το κέντρο δέχθηκε περισσότερες από 4.951 κλήσεις. Το μεγαλύτερο ποσοστό των κλήσεων (63%) έγινε για  οδηγίες σχετικά με τον κορωνοϊό. Σε ποσοστό 8% οι κλήσεις αφορούσαν ψυχολογική βοήθεια ενώ  το 7% των πολιτών που κάλεσαν στο Κέντρο αναζητούσαν πληροφορίες σχετικά με ζητήματα κοινωνικής παρέμβασης.
Σημειώνεται ότι το 63% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες, έναντι του 38% των κλήσεων που έγιναν από  άντρες.
Τέλος, οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με ποσοστό 3%.
Οι εθελοντές γιατροί, ψυχολόγοι και κοινωνικοί oί λειτουργοί συνεχίζουν να καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια να ανταποκριθούν σε όλες τις κλήσεις και να ενημερώσουν τους πολίτες.
Σε δηλώσεις του, ο Περιφερειάρχης Αττικής και Πρόεδρος του ΙΣΑ Γ.Πατούλης τόνισε τα εξής:
«Η Περιφέρεια Αττικής σε συνεργασία με τον ΙΣΑ συνεχίζουν με σοβαρότητα και υψηλό αίσθημα ευθύνης να συνδράμουν έμπρακτα στην πληροφόρηση των πολιτών, αυτές τις πολύ κρίσιμες ώρες για τη χώρα μας, εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης. Θέλω για άλλη μία φορά να ευχαριστήσω θερμά τους εθελοντές που στηρίζουν τη σημαντική αυτή προσπάθεια και να ζητήσω την κατανόηση του κόσμου γιατί γίνεται μεγάλη προσπάθεια από τους εθελοντές να ανταποκριθούν στις κλήσεις. Προσπαθούμε να καλύψουμε την ανάγκη ενημέρωσης και να διορθώσουμε λάθη που είναι πιθανόν να γίνεται λόγω της ταχύτητας των εξελίξεων. Σε αυτή την εθνική μάχη για την προστασία των πολιτών και ειδικά των ευπαθών ομάδων, θα είμαστε διαρκώς παρόντες».

 

#########