Τι είναι επιτρεπτό, τι όχι, τι είναι πρόστυχο, τι είναι αναμενόμενο ;


Οι έρευνες των μέσων του αιώνα μας δείχνουν ότι ακόμα και ζευγάρια κατά τις δεκαετίες 1940-1950 δήλωναν ότι η διάρκεια της ερωτικής πράξης δεν ξεπερνούσε τα 2 λεπτά. Όπως είναι φυσικό ακόμη και σήμερα τέτοιες αντιλήψεις φτάνουν στις μέρες μας.
Σύμφωνα με παρόμοια ακούσματα ένας νέος άνδρας μπορεί να νοιώσει άγχος σε σχέση με την πρώτη του ερωτική εμπειρία. Σε προηγούμενες γενιές εάν κάποιος είτε νεότερος, είτε μεγαλύτερος άντρας δεν ένοιωθε επαρκώς σίγουρος για την ερωτική του απόδοση, μπορούσε να τερματίσει άμεσα μια όχι και τόσο επιτυχημένη προσπάθεια. Σήμερα η σεξουαλική απελευθέρωση των γυναικών έχει αλλάξει το τοπίο. Οι νέοι άντρες δεν έχουν πια τον απόλυτο έλεγχο των πρώτων και γενικότερα των σεξουαλικών τους εμπειριών. Στις μέρες μας είναι εξίσου πιθανόν να υπάρξει μια πρωτοβουλιακή κίνηση εκ μέρους κάποιας κοπέλας, καθιστώντας με αυτό τον τρόπο το νεαρό αγόρι πιο ευάλωτο και ανασφαλή στη σχέση του με το άλλο φύλο.
Σε τέτοιες περιπτώσεις ο νέος χρειάζεται την συμβουλή κάποιου μεγαλύτερου, εμπειρότερου ή κάποιου ειδικού προκειμένου να τον καθησυχάσει και να δει το πρόβλημα στην πραγματική του διάσταση.
Ο νεαρός άντρας διακατέχεται από την ορμή του να κατακτήσει το άγνωστο σε αυτό το αντικείμενο και να ικανοποιήσει τις επιτακτικές οργανικές του ανάγκες.
Είναι φυσικό λοιπόν η χαρά της άγνωστης ηδονής να θέτει σε δευτερεύουσα θέση την σημασία αυτής καθαυτής της ερωτικής πράξης.
Aλλωστε η πρώτη ερωτική επαφή ενός νέου αγοριού έχει λίγη χρονική απόσταση από τις μέχρι τώρα εναλλαγές των φαντασιωσικών και ρεαλιστικών του επιθυμιών.


Πριν να φτάσουν στην πρώτη τους ερωτική επαφή τα περισσότερα αγόρια διηγούνται πως έχουν έντονα και ανήσυχα όνειρα στα οποία εμφανίζεται έντονη η επιθυμία για να ολοκληρώσουν σχέση με μια γυναίκα.


Καμιά φορά κυριεύονται από φόβο όταν διαπιστώνουν τα σημάδια των νυχτερινών ονειρώξεων. Συνήθως όταν ξυπνούν δεν έχουν συνειδητή ανάμνηση της ονείρωξης αυτής. Σ’ αυτή την φάση ζωής των νεαρών αγοριών, πρωταγωνιστικό ρόλο θα έπρεπε να κατέχει ο πατέρας τους ένας μεγαλύτερος άντρας ή κάποιο συγγενικό πρόσωπο. Φυσικές λειτουργίες όπως η ονείρωξη πρέπει να μπορούν να συζητούνται με απλό φιλικό τρόπο για να μπορεί ο νεαρός να αποφορτίσει το άγχος του για τις συνεχώς αυξανόμενες μεταβολές που του συμβαίνουν αλλά και να μπορέσει να πάρει κάποιες απαντήσεις έγκυρες στις τυχόν απορίες του. Θεμελιώδη σημασία πάντως έχει το γεγονός ότι το νεαρό αγόρι πρέπει σταδιακά να προσαρμοστεί στο νέο του ρόλο ούτως ώστε να υπάρξει μια ομαλή μετάβαση από το στάδιο της προ εφηβείας στην εφηβεία και αργότερα στην ωριμότητα.
Ο νεαρός άντρας που ετοιμάζεται να εισαχθεί στην ενεργό ερωτική ζωή θα πρέπει να αντιληφθεί ότι σεξουαλική ταυτότητα και ενός άντρα και μιας γυναίκας διαμορφώνεται με την πάροδο του χρόνου, περνάει από πειραματισμούς και χρήζει υπομονή.


Η πρώτη σεξουαλική επαφή έχει χαρά ;

Ξεκινώντας ένα νεαρό αγόρι για την πρώτη του ερωτική εμπειρία είναι απόλυτο να νοιώθει ανασφάλεια και άγχος. Η πρώτη σεξουαλική επαφή σπάνια επιτρέπει να νοιώσει την αναμενόμενη χαρά και ευχαρίστηση. Ο φόβος και η ανασφάλεια είναι ακόμα πολλοί ισχυροί. Μόνο η συχνότερη επαφή οδηγεί στην ευχαρίστηση που ελπίζουν να βρουν στο έρωτα και τα δύο μέρη.
Συνήθως ιδιαίτερα μεγάλη είναι η ευχαρίστηση που νοιώθει ο νεαρός άντρας παρότι συνήθως δυσκολεύεται να δαμάσει τις επιθυμίες του διότι χρειάζεται χρόνο να αναγνωρίσει τις οργανικές του λειτουργίες και τις δυνατότητές του. Οι πρώτες λοιπόν σεξουαλικές επαφές συνήθως απέχουν από τη μετουσίωση του ονείρου κάθε νέου άντρα.
Ένας νεαρός πρέπει να αποκτήσει αίσθηση τόσο των λειτουργιών του δικού του σώματος όσο και του γυναικείου. Πολλές φορές τα νεαρά αγόρια φαντασιώνουν
Το γυναικείο κορμί όπως πιθανόν έχει τύχει να το δουν σε περιοδικά που το περιεχόμενό τους είναι μόνο για ενήλικες. ’ρα οι εντυπώσεις τους είναι πιο πολύ λανθασμένες και απέχουν από την καθημερινή του σώματος μιας γυναίκας.
Στα ερωτήματα αυτά ένα νεαρό αγόρι θα πρέπει να πληροφορηθεί σε ότι αφορά τα σεξουαλικά ζητήματα επιλέγοντας επιστημονικά βιβλία, σε απλή γλώσσα και φωτογραφικό υλικό προκειμένου να δοθεί αξιόπιστη σεξουαλική αγωγή στο νέο παιδί.
’λλωστε σήμερα πια τα παιδιά από πολύ νεαρές ηλικίες καλούνται να πάρουν θέση σε πολλά ζητήματα που άπτονται κοινωνικών και ανθρωπίνων θεμάτων που μας απασχολούν καθημερινά.


Πως λοιπόν ένα αγόρι φτάνει στην πρώτη του ερωτική επαφή;

Τα αγόρια από πολύ νεαρή ηλικία διαθέτουν μια έντονη σεξουαλικότητα. Τα μικρά παιδιά αρέσκονται να κυκλοφορούν γυμνά. Όταν κυκλοφορούν γυμνά νοιώθουν απελευθερωμένα και χαίρονται πάρα πολύ. Με τον τρόπο αυτό νοιώθει να απελευθερώνεται από δεσμεύσεις και υποχρεώσεις και είναι έτοιμα να εξερευνήσουν τον κόσμο. Καθώς εξερευνούν τον κόσμο όμως εξερευνούν και το σώμα τους. Στην αρχή η ενασχόληση με το γεννητικό τους όργανο γίνεται ασυνείδητα όπως ακριβώς αγγίζουν τα πέλματά τους. Παίζει μαζί του και αποτελεί για το μικρό μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Πολλοί γονείς πιστεύουν ότι δεν πρέπει-επιτρέπεται να δείχνουν τα παιδιά ένα τέτοιο ενδιαφέρον.
Αυτό συμβαίνει διότι φοβούνται ότι θα αποκτήσουν συνήθεια και θα αρέσκονται πρόωρα στην ηδονή του αυνανισμού. Μ’ αυτό τον τρόπο δημιουργούνται συναισθήματα θελκτικά και απαγορευτικά γύρω από το σεξ. Αυτοί οι φόβοι είναι ανώφελοι μιας και τα μικρά παιδιά σιγά-σιγά εγκαταλείπουν την ενασχόληση με το ιδιαίτερο μέρος του σώματός τους βρίσκοντας ενδιαφέρον σε άλλα παιχνίδια. Δεν θα έπρεπε όμως να περάσει και να καταγραφεί στο υποσυνείδητό του ότι αυτό ήταν ένα παιχνίδι για το οποίο τιμωρήθηκε.
Αποκτώντας εμπειρίες το μικρό παιδί, μαθαίνει να ονοματίζει τα μέρη του σώματος, αναγνωρίζει τις διαφορές με τα άλλα συνομήλικα παιδάκια και μ’ αυτό τον τρόπο προχωρεί ώστε να φτάσει να φλερτάρει. Όλη αυτή η πορεία αποτελεί ταυτόχρονα εξάσκηση για το ρόλο στη ζωή.

Οι νέοι δυσκολεύονται να επιλέξουν ποια στάση θα κρατήσουν και ποιες ανάμεσα στις αναρίθμητες παραστάσεις.
Κατά την διάρκεια των έντονων μεταβολών της ηλικίας και της ενασχόλησης με την σεξουαλική τους ταυτότητα νοιώθουν να κυριαρχούνται από συναισθήματα ακαθόριστης επιθυμίας. Σπάνια, αλλά συμβαίνει καθώς τα νεαρά αγόρια συμμετέχουν σε ομάδες αθλητικές, μαθητικές παρέες, να ανακαλύπτουν κι’ άλλα συνομήλικα παιδιά του εαυτού τους. Ανάμεσα στους συνομήλικους, μπορεί να δημιουργηθούν κάποιες σχέσεις αμοιβαίας φιλίας και έντονης ψυχικής ενότητας.
Κάνουν μεταξύ τους όνειρα, μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα. Κατά παράδοξο τρόπο δε κάποια αγόρια συμβαίνει να δυσκολεύονται στην επιλογή ερωτικού αντικειμένου.

#########