Αρχική Δια+τροφή Πώς να διώξω τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια;

Πώς να διώξω τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια;

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η δημιουργία τους οφείλεται επίσχεση της ροής φλεβικού αίματος και άλλων διακυτταρικών υγρών καθώς επίσης και χαλάρωση μυών στην περιοχή ματιών. Οι περισσότεροι στην προσπάθεια τους να εξαφανίσουν του μαύρους καταφεύγουν διάφορα προϊόντα  αισθητικής ή ακόμα και χειρουργικές επεμβάσεις. Εντούτοις, η λύση πολλές φορές είναι πιο απλή και βρίσκεται στο πιάτο μας!!!

 

Η απομάκρυνση από μεσογειακό τρόπο διατροφής, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της κατανάλωσης λιπαρών και αλμυρών τροφίμων. Τα τρόφιμα αυτά δυστυχώς είναι πλούσια σε νάτριο, του οποίου όταν αυξάνεται η συγκέντρωση στον οργανισμό, οδηγεί σε κατακράτηση υγρών. Μέρος της πλεονάζουσας ποσότητας υγρών συγκεντρώνεται στα κάτω βλέφαρα, άμεσο αποτέλεσμα το πρήξιμο που δημιουργείται, να δίνει την εντύπωση σκιών κάτω από τα . Επιπλέον σε καταστάσεις έλλειψης σιδήρου, όπως στην περίπτωση της αναιμίας ή κατά τη διάρκεια της εμμηνορρυσίας ή σε άλλες παθολογικές καταστάσεις (αιμορροΐδες, πρωκτικός πολύποδας, έλκος, στομάχου, παχέως εντέρου), μειώνεται η οξυγόνωση και των κυττάρων της επιδερμίδας γύρω από τα με άμεση εκδήλωση μαύρων κύκλων κάτω από τα .

Τροφές που μειώνουν τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια:

    • Αυξημένη πρόσληψη νερού
    • Τροφές σε σίδηρο: κόκκινο κρέας, πουλερικά, ψάρια, αυγά, συκώτι, μαϊντανός, σαρδέλες, φακές, σπανάκι.
    • Αποφυγή πλούσιων σε αλάτι: καπνιστά κρέατα, ζαμπόν, λουκάνικα, μπέικον, τουρσί, κέτσαπ, μουστάρδα, σάλτσες, πατατάκια, ποπ-κορν
    • Τροφές πλούσιες σε κάλιο & μαγνήσιο: μπανάνες, πατάτες, καστανό/αναποφλοίωτο  ρύζι, ζυμαρικά/δημητριακά ολικής αλέσεως, , όσπρια
    • Φρούτα & λαχανικά με φυσική διουρητική δράση & υψηλή περιεκτικότητα σε νερό: καρπούζι, αγγούρι, φράουλες, σέλινο, μαϊντανο
    • Περπάτημα

Δημήτρης Γρηγοράκης,

Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, ΜSc

Επιστημονικός Διευθυντής Κέντρου Διαιτολογικής Υποστήριξης & Μεταβολικού Ελέγχου ΑΠΙΣΧΝΑΝΣΙΣ – ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Πρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας