Αρχική Ειδήσεις - Νέα Χτυπήστε τισ Ιώσεις Θωρακίστε τον εαυτό σας

Χτυπήστε τισ Ιώσεις Θωρακίστε τον εαυτό σας

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Κούραση ατονία ζαλάδα, ευάλωτο ανοσοποιητικό σε λοιμώξεις γρίπη κρυολογήματα αλλεργίες ακόμα και αυτοάνοσα νοσήματα έχουν τη βάση τους στη διατροφή και όταν αυτή είναι φτωχή ή αγχώδης βιαστική μέσα στην αγωνία της καθημερινότητας μόνο τα συμπληρώματα διατροφής μια στοιβάδα πολυβιταμινών μπορεί ν αναπληρώσει το χαμένο έδαφος. Εργαζόμενος σκληρά, αθλητής ή μαθητής, ηλικιωμένος ή άτομο που έχει κάνει σοβαρές επεμβάσεις καταπονημένος ψυχολογικά ή σωματικά έχετε άμεσα ανάγκη την υποστήριξη μιας πολυβιταμίνης

. To ανοσοποιητικό μας σύστημα:

 

  • Ø Δρα γρήγορα με αποτέλεσμα πολλές μολύνσεις να σταματούν πριν εμφανιστούν συμπτώματα στο μολυσμένο άτομο.
  • Ø Η δράση του είναι ειδική και αφορά μόνο παράγοντες που είναι ξένοι για τον οργανισμό μας (αντιγόνο). Έναντι κάθε αντιγόνου παράγεται ένα ειδικό αντίσωμα.
  • Ø Μας προστατεύει όχι μόνο από τους πολυάριθμους μολυσματικούς παράγοντες αλλά και από τον καρκίνο, αναγνωρίζοντας τα καρκινικά κύτταρα ως ξένα και καταστρέφοντας τα.
  • Ø Θυμάται κάθε αντιγόνο με το οποίο έχει προηγουμένως έρθει σε επαφή και αντιδρά άμεσα, όταν επανεμφανισθεί. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές ασθένειες να εμφανίζονται μία φορά μόνο σε ένα άτομο.
  • Ø Εξασφαλίζει εξειδικευμένη ανοσία. Αυτό σημαίνει ότι το άτομο που θεραπεύεται από μία ασθένεια στη συνέχεια εμφανίζει ανοσία μόνο για το συγκεκριμένο αντιγόνο και για κανένα άλλο. Το γεγονός αυτό κάνει το ανοσοποιητικό σύστημα πιο αποτελεσματικό.

 

Το Ανοσοποιητικό σύστημα συγκροτείται από όργανα που χωρίζονται σε πρωτογενή και δευτερογενή λεμφικά όργανα

Η δευτερογενής ανοσολογική απόκριση είναι πολύ συντομότερη και είναι πιθανό το άτομο να μην αντιληφθεί ούτε ότι μολύνθηκε. Αυτή επιτυγχάνεται με την ενεργοποίηση των Β & Τ λέμφο- κυττάρων μνήμης τα οποία μπορούν να παράγουν απεριόριστες ποσότητες αντισωμάτων.

Η σύνδεση αντιγόνου-αντισώματος έχει ως αποτέλεσμα την εξουδετέρωση των μικροοργανισμών ή την αδρανοποίηση των τοξινών που αυτοί παράγουν. Η σύνδεση των αντισωμάτων στην επιφάνεια των μικροοργανισμών συμβάλλει στην αναγνώριση αυτών από τα μακροφάγα τα οποία στη συνέχεια τα καταστρέφουν.

Η δυνατότητα του οργανισμού να αναγνωρίζει οτιδήποτε είναι ξένο προς αυτόν και να αντιδρά παράγοντας ειδικά μόρια και εξειδικευμένα κύτταρα για την εξουδετέρωση του ονομάζεται ΑΝΟΣΙΑ.

Το αίτιο που την προκαλεί ονομάζεται ΑΝΤΙΓΟΝΟ

Η ανοσολογική αντίδραση επιτυγχάνεται με την συντονισμένη δράση του ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

Η πρώτη γραμμή άμυνάς μας είναι το δέρμα οι βλεννογόνοι το σμήγμα το σάλιο τα δάκρυα ο ιδρώτας το γαστρικό υγρό. Η δεύτερη γραμμή άμυνας έχει γενικούς μηχανισμούς όπως τη φλεγμονή τον πυρετό τις αντιμικροβιακές ουσίες τη φαγοκυττάρωση.

Κοκκίνισμα πύον πόνος μπορεί να σημαίνουν χαμηλή άμυνα.

Χρειαζόμαστε σωστή θωράκιση για να μας βοηθήσει στην αντιμετώπιση και την πρόληψη όλων των προβλημάτων που προκύπτουν.

Βασική προϋπόθεση όπως αναφέρει ο διδάκτωρ ιατρικής κ. Ευστάθιος Σκληρός, γι’ αυτό, είναι η σωστή διατροφή. Αυτή όμως δεν είναι πάντα εφικτή για τους περισσότερους από μας,  εξαιτίας του σύγχρονου τρόπου ζωής, με αποτέλεσμα να  μειώνεται η άμυνα και η ανθεκτικότητά μας

Είναι θετική, λοιπόν, στην διατήρηση ενός υγιούς και ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος,   η συνεισφορά ενός  ισορροπημένου και τεκμηριωμένου επιστημονικά  συμπληρώματος διατροφής με βιταμίνες & μέταλλα , ειδικά όταν είμαστε σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις:

—  Αδυνάτισµα: Η ελάττωση των θερµίδων που καταναλώνει το άτοµο σηµαίνει και ταυτόχρονη ελάττωση των βιταμινών. Μεγαλύτερες ελλείψεις παρατηρούνται στις 4 λιποδιαλυτές (Α, D, Ε και Κ).

—  Το αντισυλληπτικό χάπι: Έχει παρατηρηθεί ότι, µετά τη λήψη του χαπιού αυτού μειώνονται τα επίπεδα Β6, B2, C, φυλλικού οξέος .

—  Φάρµακα: Ιδιαίτερα ευαίσθητες είναι οι Β6, C και το φυλλικό οξύ.

—  Μη σπιτική διατροφή: Το «γρήγορο» φαγητό και οι συσκευές που χρησιμοποιούνται για τη διατήρηση υψηλής θερμοκρασίας στα φαγητά καταστρέφουν τις βιταμίνες, κυρίως τις υδατοδιαλυτές C και Β.

—  Αλκοόλ: Η συστηµατική λήψη αλκοόλ προκαλεί έλλειψη κυρίως των βιταμινών του συμπλέγματος Β, δεδοµένου ότι επηρεάζει την απορρόφηση τους από το έντερο.

—  Κάπνισµα: Μειώνει σηµαντικά τα επίπεδα των βιταμινών Α, C, Ε, Β12 και του φυλλικού οξέος.

—  Στρες: Σε αυτό εντάσσονται η ασθένεια, ο φόβος, οι ακραίες θερμοκρασίες του σώµατος και η πνευματική ένταση. Όλες οι περιπτώσεις αυτές αυξάνουν τις ανάγκες του οργανισμού κυρίως για τις βιταμίνες Β και C.

—  Εγκυμοσύνη και θηλασµός: Σε αυτή την περίοδο της ζωής της γυναίκας, οι ανάγκες του οργανισμού της, κυρίως για φυλλικό οξύ , Ωμέγα 3 Λιπαρά Οξέα και βιταμίνη Β6, είναι αυξημένες.

—  Τρίτη ηλικία, εμμηνόπαυση: Όσο μεγαλώνει κανείς, τόσο υποτονούν οι λειτουργίες του σώµατος και απαιτούνται μεγαλύτερες ποσότητες ορισμένων συστατικών.

Πολυβιταμινούχο συμπλήρωμα διατροφής επιπλέον συνιστάται σε
– Μυϊκή ατονία
– Μετά από ασθένειες
– Έντονη εργασία
– Σε μελέτη (μαθητές-φοιτητές)
– Γυμναστική
– Σε προβλήματα µε τα νύχια ή τριχόπτωση
– Σε περίοδο ανάπτυξης
-Αθλητές

 

Εάν λοιπόν πλήττεστε από αιφνίδια έναρξη πυρετού και συμπτώματα στο αναπνευστικό σύστηµα, όπως βήχα, καταρροή, πονόλαιμο, πόνο στους µύες, πονοκέφαλο αλλά και ρίγη, αίσθηµα κόπωσης, διάρροια και εµετούς,  η ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού θα πρέπει να γίνει άμεσα ώστε να μην υπάρξουν περαιτέρω επιπτώσεις.

Η ασθένεια μπορεί να  προκαλείται από ιούς και βακτήρια, αλλά εκδηλώνεται ΜΟΝΟ σ’ ένα εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα.

Να αποφεύγεται όμως η υπερβολική δόση βιταμινών καθώς δεν αυξάνεται η αποτελεσματικότητα και μπορεί ταυτόχρονα να δημιουργηθούν ανεπιθύμητες ενέργειες. Για αυτό και πάντα πρέπει να διαβάζουμε τις Οδηγίες Χρήσης ή να συμβουλευόμαστε ένα ειδικό της υγείας 

Αυτήν την περίοδο που οι καιρικές συνθήκες βοηθούν στην εκδήλωση πολλών ιώσεων, κρυολογήματος  αλλά και αλλεργιών, η μέγιστη προτεραιότητά μας πρέπει να είναι η ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού. Βασική προϋπόθεση  γι’ αυτό είναι η σωστή διατροφή.

Η πιο σωστή αντιμετώπιση πάντα είναι η πρόληψη. Συνεπώς, το ανοσοποιητικό σύστημα πρέπει να είναι ενδυναμωμένο προκειμένου να μπορεί να προστατεύει το σώμα μας από όλους τους ξένους εισβολείς (βακτήρια, ιοί αλλά και αλλεργιογόνα). 

Μια ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες όπως είναι η Βιταμίνη C, το  β- καροτένιο, η βιταμίνη Ε, ο ψευδάργυρος, το σελήνιο,  το  Ginseng G115 ,  κλπ.  αποτελεί καταρχήν τον πολύτιμο σύμμαχό μας στην προσπάθεια να έχουμε ενδυναμωμένο ανοσοποιητικό σύστημα , πιστεύει ο κος Δημήτρης Γρηγοράκης, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc,  Iδρυτής  και Επιστημονικός Διευθυντής του Κέντρου

Διαιτολογικής Υποστήριξης & Μεταβολικού Ελέγχου «ΑΠΙΣΧΝΑΝΣΙΣ-ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ» , Πρόεδρος Ελληνικής  Διατροφολογικής  Εταιρείας.

Οι καθημερινοί μας κάνουν απαραίτητη τη λήψη συμπληρώματος διατροφής με βιταμίνες & μέταλλα .

Μάλιστα, εάν από τα πρώτα συμπτώματα προβείτε στη χρήση του κατάλληλου συμπληρώματος, τότε είναι πολύ πιθανό να καταφέρετε να αποτρέψετε το κρυολόγημα ή τη γρίπη από το να αναπτυχθούν πλήρως.

Τη θετική συνεισφορά των πολυβιταμινούχων συμπληρωμάτων επιβεβαιώνει και η οδηγία του Council for Responsible Nutrition των ΗΠΑ. 

Στόχος των συμπληρωμάτων διατροφής με βιταμίνες & μέταλλα  τονίζει ο κος Γρηγοράκης, είναι η αναπλήρωση των αναγκών σε άτομα με ανεπαρκή πρόσληψη π.χ. σε περιοριστικές δίαιτες αδυνατίσματος.

Η ανάγκη των συμπληρωμάτων διατροφής στη ζωή μας

 

Η ανάγκη για καλύτερη ποιότητα ζωής και υγεία, οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής, η ανεπαρκής ποιότητα διατροφής, οι ιδιαίτερες και υψηλές ενεργειακές και διατροφικές ανάγκες σε διάφορες περιόδους όπως, για παράδειγμα, η εγκυμοσύνη, οι σχολικές εξετάσεις, η επίπονη εργασία, περίοδοι ασθένειας κ.α. έχουν οδηγήσει στην ανάγκη πρόσληψης συμπληρωμάτων διατροφής. Τα πολυβιταμινούχα συμπληρώματα μπορούν να αποτελέσουν μία σημαντική βοήθεια για την επίτευξη ή τη διατήρηση καλής κατάστασης θρέψης του οργανισμού. Τα πολυβιταμινούχα συμπληρώματα θα πρέπει να λαμβάνονται σε καταστάσεις όπως:

  • Σε περιόδους που απαιτείται αυξημένη πνευματική διαύγεια και συγκέντρωση
  • Σε περιόδους έντονης ανάπτυξης
  • Σε περιόδους ασθένειας και ανάρρωσης
  • Χορτοφάγοι/νηστεία
  • Σε καταστάσεις έντονου στρες
  • Εφήβους
  • Άτομα που ακολουθούν υποθερμιδική δίαιτα
  • Καπνιστές
  • Άτομα με ψυχογενή ανορεξία – βουλιμία
  • Παιδιά που υποσιτίζονται
  • Εγκυμοσύνη/Θηλασμό
  • Δυσαπορρόφηση και άλλα χρόνια νοσήματα
  • Αθλητές υψηλών επιδόσεων
  • Άτομα με έντονη σωματική δραστηριότητα
  • Άτομα τρίτης ηλικίας

 

Τέλος, στην περίοδο της εγκυμοσύνης τα πολυβιταμινούχα σκευάσματα βοηθούν στην επαρκή προετοιμασία του οργανισμού, διότι περιέχουν ένα σύνολο βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων όπως η βιταμίνη C, Ε, φυλλικό οξύ (απαραίτητα για την ομαλή εμβρυική ανάπτυξη, βιταμίνες του συμπλέγματος Β,  β-καροτένιο, σελήνιο, ψευδάργυρο, σίδηρο και ω3 λιπαρά οξέα) με αποτέλεσμα να συμβάλλουν στη:

  • Ø Πρόληψη αναιμίας και προεκλαμψίας
  • Ø Ενίσχυση άμυνας οργανισμού
  • Ø Μείωση κινδύνου πρόωρου τοκετού
  • Ø Ενίσχυση και ανάπτυξη του νευρικού συστήματος του εμβρύου

Τα πολυβιταμινούχα συμπληρώματα είναι ασφαλή, με την προϋπόθεση ότι η σύστασή τους γίνεται από αρμόδια καταρτισμένους επαγγελματίες υγείας και όταν οι διατροφικές συνήθειες του ατόμου δεν καλύπτουν την απαραίτητη δοσολογία σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Χτυπήστε τισ Ιώσεις Θωρακίστε τον εαυτό σας
Rate it