Αρχική Ειδήσεις - Νέα Στα καλοκαιρινά παιχνίδια οι μυικοί πόνοι γίνονται όλο και πιο συχνοί

Στα καλοκαιρινά παιχνίδια οι μυικοί πόνοι γίνονται όλο και πιο συχνοί

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ο μυϊκός πόνος δηλαδή το ‘’πιάσιμο’’ μετά την άσκηση είναι μια πολύ συνηθισμένη κατάσταση. Είναι εκείνο το γνωστό, άβολο και επίπονο αίσθημα της ακαμψίας, το οποίο εμφανίζεται μετά από την άσκηση και ιδιαίτερα όταν ξεκινάμε ένα νέο πρόγραμμα εκγύμνασης, όταν υπάρχει αλλαγή στις αθλητικές δραστηριότητες ή ασκήσεις ή όταν έχουμε αυξήσει τη διάρκεια ή την ένταση της προπόνησης. Όλα αυτά δηλαδή που κάνουμε κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών μας. Είναι αυτή η κατάσταση που μας έχει προκαλέσει αρκετές φορές στη ζωή μας δυσκολία στο περπάτημα ή στο να κατέβουμε τις σκάλες ή ακόμα και στο να γελάσουμε δυνατά. Και όλα αυτά επειδή οι μυς που καλούνταν να εκτελέσουν αυτές τις ενέργειες πονούσαν εξαιτίας της εκγύμνασης της προηγούμενης μέρας.

Το βέβαιο είναι ότι δεν μπορούμε να καταπολεμήσουμε τον μυϊκό πόνο. Μπορούμε, ωστόσο, προσέχοντας κάποια σημεία να τον μειώσουμε. Γεγονός είναι ότι οι μυς μας για να το ξεπεράσουν χρειάζονται ξεκούραση ώστε να αυτοθεραπευθούν, από την άλλη όμως δεν πρέπει να σταματήσουμε να γυμναζόμαστε.
Τι μπορούμε όμως να κάνουμε  για να περάσει πιο γρήγορα το «πιάσιμο» δηλαδή ο μυϊκός πόνος;

  • Χρησιμοποιείστε μία αναλγητική κρέμα, με θερμαντική δράση, όπως η κρέμα Counterpain classic που θα ελαττώσει την ενόχληση αρκετά και θα σας χαλαρώσει, προκαλώντας υπεραιμία. Χάρη στα δραστικά συστατικά, που περιέχει η κρέμα Counterpain, προσφέρει γρήγορη και άμεση ανακούφιση από τον μυϊκό πόνο που οφείλεται σε φυσικά αίτια όπως πόνους της πλάτης, πιάσιμο της μέσης και της πλάτης,  πόνους στους μυς και τις αρθρώσεις, στραβολαίμιασμα, πονοκεφάλους που οφείλονται σε υπερένταση των μυών του αυχένα,  πόνους στους μυς από υπερβολική κούραση ή άσκηση.

Η κρέμα Counterpain περιέχει σαλικυλικό μεθύλιο για την ανακούφιση του πόνου, μενθόλη που διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία και αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και δρα σαν τοπικό αναισθητικό και ευγενόλη που αναστέλλει την σύνθεση των προσταγλανδινών και προκαλεί υπεραιμία και ευχάριστο αίσθημα θερμότητας.

  • Κάνετε ήπιες διατάσεις των μυών που πονάνε και μετά την τρίτη ή τέταρτη μέρα ξεκινήστε ήπια άσκηση.
  • Χαλαρώστε με ένα ντους ή μπάνιο. Μετά τις διατάσεις, ένα δροσερό ντους συμβάλλει στη συστολή των αιμοφόρων αγγείων, πράγμα που βοηθάει στην επαναφορά του αίματος από τα άκρα στη καρδιά.
  • Γυμναστείτε με πρόγραμμα. Η σωστή άσκηση αρχίζει με ήπιους ρυθμούς και αυξάνεται προοδευτικά.
  • Τρώτε σωστά. Οι υδατάνθρακες βοηθούν το σώμα μας να καταπολεμήσει την κούραση ενώ η άπαχη πρωτεΐνη βοηθά τους μυς να επιδιορθώσουν τις μικροφθορές τους και να γίνουν δυνατότεροι.
  • Κάντε μασάζ. Ορισμένες έρευνες έχουν δείξει ότι το μαλακό μασάζ στους κουρασμένους μυς βοηθά να μειωθεί το πιάσιμο κατά περίπου 30%.

 

Στα καλοκαιρινά παιχνίδια οι μυικοί πόνοι γίνονται όλο και πιο συχνοί
Rate it