Αρχική Άρθρα Υγείας Μ.Γιωσαφάτ: η μονογαμία είναι αφύσικη για τους άντρες η απιστία δεν υπάρχει...

Μ.Γιωσαφάτ: η μονογαμία είναι αφύσικη για τους άντρες η απιστία δεν υπάρχει και τα όποια σεξουαλικά προβλήματα στον άντρα έχουν την έδρα τους στον πρώτο χρόνο της ζωής του ανθρώπου

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η μονογαμία είναι αφύσικη για τον άντρα, η δε απιστία δεν υφίσταται. Υπάρχει μόνο η συνουσία και η αθανασία, δηλαδή η απόλυτη ανάγκη του άντρα να διαιωνίσει με όποιον τρόπο μπορεί τα γονίδιά του έτσι μόνο περνάει στην αιωνιότητα. Όλα δε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ενήλικες άντρες είτε είναι στυτική δυσλειτουργία είτε αδυναμία εκσπερμάτισης είτε αδυναμία ολοκλήρωσης της σεξουαλικής πράξης έχουν την έδρα τους στον πρώτο χρόνο της ζωής τους. Με αυτές τις αποκαλύψεις που ανατρέπουν πλήρως το σκηνικό της κλασικής ιατρικής για τα προβλήματα των ανδρών, άνοιξε την ομιλία του ο νευρολόγος ψυχίατρος Μ. Γιωσαφάτ στο συνέδριο της ανθρώπινης σεξουαλικότητας και αναπαραγωγής που πραγματοποιήθηκε επί διήμερο στο Πολεμικό Μουσείο στην Αθήνα.

Όπως τόνισε ο καταχειροκροτούμενος καθηγητής είναι άλλες φορές μακριά και άλλες πολύ κοντά η απόσταση από την απιστία της σκέψης στην αλήθεια της σχέσης. Όπως τόνισε ο κ. Γιωσαφάτ, οι ψυχικές διαταραχές δημιουργούν επιδράσεις στον νευροφυτικό κόσμο και αλλάζουν την ορμονική ισορροπία. Η κατάθλιψη έχει άμεση σχέση με την έκκριση της σεροτονίνης.Έτσι συμπλέει η ψυχιατρική με την ψυχανάλυση. Ο άνθρωπος αποτελείται από τρεις οντότητες. Είναι το ψυχολογικό του υπόβαθρο, το βιολογικό και το κοινωνικό που τον ορίζουν και ως ον. Στόχος του είναι να ζήσει μια λίγο πιο ευχάριστη ζωή. Η ζωή δυστυχώς δεν είναι πάντα ευτυχής . Επηρεάζεται αισθητά από την υγεία το επάγγελμα και τις σχέσεις. Ο Φρόυντ το είχε συνοψίσει σε δύο κομμάτια. Ευτυχία είναι το να αγαπάς και να εργάζεσαι. Πολλές φορές οι σχέσεις είναι πάνω και από το επάγγελμα. Από τις σχέσεις η πιο έντονη είναι ο γάμος. Γι αυτό και έχει το μεγαλύτερο μέρισμα στην ευτυχία του ανθρώπου. Η πραγματική απόλαυση της ζωής εξαρτάται από τον γάμο και την επιλογή συντρόφου.

Πώς όμως επιλέγουμε έναν σύντροφο;

Με δυο τρόπους. Συνειδητά και ασυνείδητα.

Συνειδητή επιλογή είναι η εξωτερική εμφάνιση, η ομορφιά η οποία μεταβάλλεται ανάλογα την φυλή τον πολιτισμό την κουλτούρα ακόμα και την εποχή. Παλαιότερα, όμορφη ήταν η παχουλή γυναίκα. Η εμφάνιση επηρεάζεται από τις αισθήσεις. Πρώτα έρχεται η όραση. ΑΠό εκεί ξεκινά η επιλογή. Μας αρέσει η ομορφιά μιας γυναίκας αλλά εξαρτάται και από την δική μας ευκτική ικανότητα να την αποκτήσουμε. Στόχος όμως είναι να μας θέλει κι εκείνη. Πολλοί θέλουν το ανέφικτο.όπως πχ θα ήθελαν την Μόνικα Μπελούτσι. Κάθε γάμος αποτυχημένος οφείλεται καθαρά στα πρότυπα που δεν αποκτήθηκαν ή είχαν στο βάθος τους το πρότυπο της μαμάς.

Δεύτερη αίσθηση είναι η έλξη από την ακοή. Παίζει μεγάλο ρόλο αλλά και εκεί υπάρχουν πολλές διαφορές.Πολλές φορές ακόμα και οι ασθενείς βλέπουν αλλιώς τον γιατρό τους όταν τον ακούν στο τηλέφωνο και αλλιώς όταν τον συναντάνε.

Άλλη αίσθηση είναι η αφή, το δέρμα και το χρώμα του. .Από τις μακρινές αισθήσεις πάμε στις κοντινές όπως είναι η οσμή. Η οσμή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Έτσι έλκονται τα ζώα. Αν ένας σύντροφος δεν αντέχει την μυρωδιά του άλλου τότε δεν μένει ούτε στην σχέση ούτε στον γάμο ή δεν έχει σεξουαλικές επαφές.

Εκτός από τους βιολογικούς παράγοντες υπάρχουν και οι κοινωνικοί.πχ η θρησκεία. Έχει αποδειχθεί ότι ταιριάζουν καλά οι καθολικοί με τους εβραίους. Σε πολλές χώρες παίζει ρόλο η κοινωνική τάξη όπως γίνεται στους γάμους στην Ινδία. Παλαιότερα πλούσιοι επαρχιώτες αγόραζαν πχ έναν γιατρό για την κόρη τους. Εκείνος τους έδινε κύρος και εκείνοι τα χρήματα. Ή γίνονταν γάμοι μεταξύ επιχειρηματιών για να μεγαλώσουν τις επιχειρήσεις τους.

Ωστόσο οι ασυνείδητοι παράγοντες παίζουν τον σπουδαιότερο ρόλο στην επιλογή συντρόφου, αν και είναι άγνωστοι στους περισσότερους.

Οπως τόνισε ο κ. ΓΙωσαφάτ αν και είχε την χείριστη γνώμη για τον Φρόυντ τον οποίο θεωρούσε πορνογράφο, ωστόσο είναι ο μόνος που κατάφερε να δώσει εξήγηση για τα ανθρώπινα όπως λέγονται. Έκτοτε τον θεώρησε μεγάλο μύστη της επιστήμης.

Ετσι καταλήξαμε στο ότι διαλέγουμε σύντροφο και επάγγελμα τα πρώτα πέντε χρόνια της ζωής μας. Είναι το επάγγελμα της ελεύθερης επιλογής μας, ή η γυναίκα που παίρνουμε ή τι αρρώστιες θα περάσουμε ακόμα και η τάση αυτοκτονίας ή η διάπραξη αυτής. Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι έχουν αυξηθεί οι αυτοκτονίες στην Ελλάδα. Ολα έχουν τη βάση τους πολλά χρόνια πριν όταν όλοι ήμασταν πέντε χρονών. Σε αυτά τα πρώτα πέντε χρόνια έχουν τη βάση του η κατάθλιψη η πρόωρη εκσπερμάτιση η στυτική δυσλειτουργία και πολλά άλλα. Μπορεί να δοθεί πρόσκαιρη λύση με την λήψη τεστοστερόνης αλλά μόνιμη δίνεται μόνο με την ψυχανάλυση με την ανακάλυψη της αιτίας.

Ακόμα και οι αρρώστιες σε μεγάλο ποσοστό έχουν την έδρα τους σε ψυχολογικά προβλήματα. Ο καρκίνος είναι μία από αυτές. Σεξουαλικά προβλήματα έχουν την έδρα τους στην ηλικία των 4έως 7 μηνών του παιδιού. Είναι η εποχή που αποχωρίζεται το παιδί από την μαμά γιατί εκείνη πρέπει να βγει και να δουλέψει και αφήνεται σε άλλα χέρια συγγενικά ή φιλικά ή και άγνωστά του. Ετσι οι γυναίκες δουλεύουν και τα παιδιά αναπτύσσουν προβλήματα που τα ακολουθούν σε όλη τους τη ζωή ακόμα και αν πρόκειται για αυτισμό. Το παιδί έχει ανάγκη τουλάχιστον τον πρώτο χρόνο της ζωής τους το ίδιο μητρικό χάδι και όχι άλλο την ίδια μυρωδιά και όχι άλλη την ίδια αίσθηση αγκαλιάς. Ολοι οι σχιζοφρενείς ή ψυχοσικοί έχουν την βάση της ασθένειάς τους σε εκείνη την ηλικία. Γι αυτό η άδεια της μητρότητας για ένα χρόνο είναι πολύ σημαντική και αν τη δώσει το κράτος γλιτώνει από πολλά προβλήματα και νοσήλεια στην συνέχεια. Δύσκολο να τα πιστέψουμε όλα αυτά αλλά όπως είπε ο κ. Γιωσαφάτ ακόμα και το φόβο του θανάτου ή της αρρώστιας από τότε το έχουμε. Στην απώλεια και τον πόνο έχουμε ανάγκη το χάδι και όχι οποιοδήποτε χάδι αλλά μόνο της μάνας. Μετά το παιδί χώνει τα προβλήματά΄του σε μια ντουλάπα και τα εκδηλώνει με πολλές μορφές ακόμα και αυτισμό. Οι στενές σχέσεις και η ανάλυσή τους στην ψυχανάλυση είναι ένα είδος γάμου που απαιτεί επαφή πέντε μέρες την εβδομάδα πράγμα αδύνατον. Παράλληλα η ταυτότητα του φύλου δίνεται ανάμεσα στο τρίτο και πέμπτο έτος της ζωής του ανθρώπου.

Άλλη μια μεγάλη αλήθεια και αρκετά σκληρή είναι ότι ο πατέρας δεν παίζει κανένα ρόλο τον πρώτο χρόνο της ζωής του παιδιού αλλά ο ρόλος του είναι η μητέρα της μητέρας, η προστασία δηλαδή της μαμάς που είναι έτσι κι αλλιώς ευάλωτη Πολλές φορές ο άντρας αισθάνεται απώθηση ερωτική όταν δει την συντροφό του να θηλάζει το παιδί τους γιατί του θυμίζει την αρχέγονη εικόνα της μάνα τους.  Με τον καιρό όμως το ξεπερνάει. Στον τρίτο χρόνο το αγόρι αρχίζει και φοβάται τον πατέρα και το κορίτσι τον ερωτεύεται και λίγο μετά γύρω στα πέντε θέλει και να τον παντρευτεί. Έτσι ξεκινάει το Οιδιπόδειο σύμπλεγμα. Πολλοί άντρες αίσθάνονται λειτουργικοί όσο είναι σε σχέση και όχι σε γάμο. Μετά από κάποια χρόνια σχέσης αν παντρευτούν παθαίνουν απώθηση προς την γυναίκα που επέλεξαν. Αυτό οφείλεται στο ότι νοιώθουν την γυναίκα σαν τη μάνα τους δηλαδή βιώνουν πάλι μια οικογένεια και όχι μια σχέση.

Τέλος ο κ. ΓΙωσαφάτ ανέφερε ότι η μονογαμία δεν είναι φυσιολογική κατάσταση για τον άντρα αφού πάντα θα θέλει να διαιωνίσει τα γονίδιά του με κάθε τρόπο. Αυτό του επιβεβαιώνουν οι πολλαπλές σχέσεις. Δεν είναι όμως και αρρώστια. Ο έρωτας δεν θεραπεύεται. Το 90% των αντρών και το 70% των γυναικών απατούν τους συντρόφους τους τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους και αυτό δεν αλλάζει. Έτσι δεν υπάρχει απιστία, αλλά συνουσία και αθανασία. Είναι η ανάγκη διαιώνισης των γονιδίων μας.

Μ.Γιωσαφάτ: η μονογαμία είναι αφύσικη για τους άντρες η απιστία δεν υπάρχει και τα όποια σεξουαλικά προβλήματα στον άντρα έχουν την έδρα τους στον πρώτο χρόνο της ζωής του ανθρώπου
Rate it