Αρχική Επιχειρείν Χρυσό το “Let’s ΠΑΠ” app στα Healthcare Business Awards 2018

Χρυσό το “Let’s ΠΑΠ” app στα Healthcare Business Awards 2018

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

H πρώτη ελληνική εφαρμογή για την υγεία της γυναίκας, Lets ΠΑΠ” διακρίθηκε με το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Φαρμακευτικές Επιχειρήσεις – Επικοινωνία» στα Healthcare Business Awards 2018. Το Lets ΠΑΠ” είναι ένα δωρεάν application που έχει δημιουργηθεί από την Ελληνική φαρμακευτική εταιρία AENORASIS, με την επιστημονική στήριξη της Ελληνικής Ακαδημαϊκής Ομάδας Μελετών Παθολογίας Τραχήλου (HeCPA Group) με στόχο την ενημέρωση του γυναικείου κοινού για την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.

 

Το Let’s ΠΑΠ app δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια σειρά διαδραστικών μαθημάτων και quiz που ενημερώνουν για την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας και του ιού HPV. Στο Let’s ΠΑΠ app κάθε γυναίκα μπορεί να καταγράψει τον κύκλο της και η εφαρμογή την ενημερώνει για την αναμενόμενη ημερομηνία της επόμενης περιόδου και τις ημέρες ωορρηξίας. Επίσης, από το ημερολόγιο της εφαρμογής δίνεται η δυνατότητα σημείωσης της κατάσταση κατά τη διάρκεια των ημερών αυτών (ροή αίματος, πόνος και διάθεση), ενώ το application με τη σειρά του προτείνει συμβουλές διατροφής και ασκησης που σχετίζονται με την κατάσταση και ανακουφίζουν. Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή: www.letspap.gr και στο Facebook: letspap

 

Το “Lets ΠΑΠ”  στη ΔΕΘ:

Το Let’sΠΑΠ φιλοξενήθηκε τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου  στο περίπτερο της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της παρουσίας της στην 83η ΔΕΘ, παρουσιάζοντας   την ενημερωτική εκστρατεία Lets ΠΑΠ: Κάν’ το για σένα”.

 

Βασικά εργαλεία επικοινωνίας της εκστρατείας αποτελούν η εφαρμογή Let’s ΠΑΠ και το Virtual Reality Project Let’s ΠΑΠ “Κάν’ το για σένα”.

 

Ειδικότερα η χρήση της τεχνολογίας Virtual Reality, η οποία χρησιμοποιείται για πρώτη φόρα στην Ελλάδα για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του  γυναικείου  κοινού για την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας. Για τις ανάγκες της εκστρατείας ένα Van, χορηγία της εταιρείας Lease Plan, διαμορφώθηκε σε κινητό virtual reality booth, με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, προκειμένου να μεταφέρει το μήνυμα για την αξία της πρόληψης, με έναν διαφορετικό τρόπο, σε όλη την Ελλάδα.

Την εκδήλωση παρουσίασαν η Κλέλια Χαρίση, Πρέσβειρα της εκστρατείας “Let’s Pap: Κάν’ το για σένα” και Κωνσταντίνος Ψυχούλης, Υπεύθυνος Εταιρικής Επικοινωνίας της AENORASIS.

Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο συντονιστής Κοινωνικής Συνοχής και Μεταναστευτικού – Προσφυγικού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Χάρης Αηδονόπουλος και ο επιστημονικός συνεργάτης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ιατρός (Ογκολόγος) Χάρης Καρανικιώτης.

 

Πλήθος κόσμου επισκέφθηκε το περίπτερο και ενημερώθηκε για τη σημαντικότητα της πρόληψης του καρκίνου τραχήλου της μήτρας και του ιού HPV, ενώ η Έλενα Ράπτη βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης, εγκαινίασε  το Virtual Reality Project Lets ΠΑΠ: Κάν’ το για σένα”, δηλώνοντας εντυπωσιασμένη από την εμπειρία.

 

Χρυσό το “Let’s ΠΑΠ” app στα Healthcare Business Awards 2018
Rate it