Αξιοποιώντας  την εμπειρία των  προηγούμενων ετών, το ΙΜΟΠ προχωρά στη διοργάνωση του  5ου Διαδραστικού Σχολείου Ουρολογίας,  όπου οι συμμετέχοντες έχουν “ίσο χρόνο” με τους διδάσκοντες και όπου η τεκμηριωμένη επιστημονική γνώση συναντά την καθημερινή κλινική πράξη και εμπειρία. Το Σχολείο θα λειτουργήσει στην Πορταριά  Πηλίου μεταξύ 26 και 29 Απριλίου και απευθύνεται αποκλειστικά σε ουρολόγους που αναζητούν την νέα γνώση και την διαρκή εκπαίδευση.

 

Σκοπός του Σχολείου είναι να εκθέσει τις επικρατούσες τάσεις της επιστήμης και να συζητήσει με τους συναδέλφους ουρολόγους τρόπους σύγχρονης αντιμετώπισης που διέπονται από την ορθή κλινική πράξη και την ιατρική με επίκεντρο τον άρρωστο. Μέσα από φροντιστήρια, διαδραστικά σεμινάρια, βήμα-βήμα συζήτηση χειρουργικών τεχνικών και των επιπλοκών τους, καθώς και με ομάδες εργασίας γίνεται προσπάθεια ομοφωνίας σε διαγνωστικά και θεραπευτικά διλήμματα με γνώμονα την τεκμηριωμένη ιατρική και την κλινική εμπειρία. Δίδεται επίσης η δυνατότητα ευρείας συζήτησης απόψεων και το κυριότερο, η άμεση επικοινωνία εκπαιδευτών / εκπαιδευομένων.

Την ομάδα των εκπαιδευτών φέτος απαρτίζουν 24 διαπρεπείς ακαδημαϊκοί δάσκαλοι και εκπαιδευτές όλων των πανεπιστημίων της χώρας, με σημαντική παρουσία και αναγνώριση τόσο στον ελληνικό όσο και στο διεθνή επιστημονικό στίβο, γεγονός που εγγυάται την υψηλή ποιότητα του επιμορφωτικού προγράμματος.

 

Παράλληλες  εκδηλώσεις:

 

  • UROTOUR και UROTOUR ALUMNI

Το ΙΜΟΠ επιμένει στην προσπάθεια να συμβάλλει περαιτέρω στην κλινική εκπαίδευση των Ελλήνων Ουρολόγων και σε συνεργασία με Ευρωπαϊκά Ουρολογικά Κέντρα Αριστείας, θεσμοθέτησε από το 2010 και οργανώνει κάθε χρόνο το πρόγραμμα Urotour. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα διακρίσεων μετακίνησης (Travel Awards) σε 10 νέους Έλληνες Ουρολόγους με σκοπό να επισκεφθούν για μία εβδομάδα, ένα Διεθνώς καταξιωμένο Ουρολογικό Κέντρο. Κάθε χρόνο 5 Κέντρα Αριστείας συμμετέχουν στο πρόγραμμα και φιλοξενούν την ίδια εβδομάδα μαζί 2 νέους Έλληνες Ουρολόγους.

Φέτος για πρώτη φορά, διοργανώνεται το Urotour Alumni, στο οποίο μετέχουν οι ουρολόγοι που ήδη έχουν λάβει την διάκριση μετακίνησης στα πρώτα δύο χρόνια του προγράμματος. Η κίνηση έχει ως στόχο να γνωριστούν μεταξύ τους, να εκλέξουν έναν συντονιστή της ομάδας τους, ή οποία άλλωστε κάθε χρόνο θα μεγαλώνει, να ανταλλάξουν τις εμπειρίες και να μοιραστούν τις εντυπώσεις τους. Επιπλέον, θα είναι οι πρώτοι που θα παρακολουθήσουν το ειδικό φροντιστήριο του mEducator, της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας που φιλοξενεί η καινούργια ιστοσελίδα του ΙΜΟΠ.

 

 

 

  • mEducator ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΟΥ WWW.IMOP.GR

Το ΙΜΟΠ και το Διαδραστικό Σχολείο φέτος αλλάζουν δομή και επιστρατεύουν τις νέες  τεχνολογίες για να υποστηρίξουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Όλοι οι συμμετέχοντες έρχονται με το φορητό τους υπολογιστή και παρεμβαίνουν άμεσα και ηλεκτρονικά στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από τον ριζικά ανανεωμένο ιστοχώρο του ΙΜΟΠ (www.imop.gr) που μέχρι τον Οκτωβριο θα παρουσιαστεί επίσημα και στο κοινό. Για να επιτευχθεί αυτό, το ΙΜΟΠ έχει την τύχη να συνεργάζεται με το Εργαστήριο Ιατρικής Πληροφορικής του Α.Π.Θ. και να γίνει εταίρος του mEducator, ενός ερευνητικού προγράμματος ψηφιακής Ιατρικής εκπαίδευσης που συντονίζει ο επίκουρος καθηγητής του Α.Π.Θ. κ. Παναγιώτης Μπαμίδης.  Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του ΙΜΟΠ έχει ως τελικό στόχο να αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διά βίου εκπαίδευσης για τον Έλληνα ουρολόγο. Η πρώτη χρήση της νέας αυτής εκπαιδευτικής πλατφόρμας σε ζωντανή εκπαιδευτική εκδήλωση θα γίνει στο 5ο Διαδραστικό Σχολείο Ουρολογίας. Για μια καλύτερη εξοικείωση με τη χρήση του, οργανώνονται στο πλαίσιο του Σχολείου τρία κλειστά φροντιστήρια εκμάθησης της χρήσης του. Η ολοκληρωμένη νέα ιστοσελίδα θα είναι διαθέσιμη για χρήση τόσο στους επιστήμονες όσο και στο κοινό, το φθινόπωρο.

#########