Αρχική Δια+τροφή Πως να μην βάλεις κιλά στις γιορτές

Πως να μην βάλεις κιλά στις γιορτές

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Όπως όλες οι γιορτές έτσι και οι γιορτές των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς είναι συνδεδεμένες με το φαγητό, το ποτό και φυσικά την καλή παρέα.  Είναι λοιπόν πολύ σκληρό να μην μπορείτε να δοκιμάσετε όλα αυτά τα φαγητά και γλυκά καθώς βρίσκεστε σε «δίαιτα».

Ας απενοχοποιηθείτε  λαυτές τις μέρες και ας δούμε πως μπορείτε να γευτείτε  τις λιχουδιές αυτές χωρίς απαραίτητα ναν πάρετε βάρος.

Το θέμα και σε αυτή τη περίπτωση είναι το ΜΕΤΡΟ.

 

 


6 Τips που σίγουρα θα σας βοηθήσουν


  1. Φάτε λίγο πριν πάτε σε κάποιο party. Αυτό είναι κάτι που θα σας αποτρέψει από το να καταναλώσετε μεγάλη ποσότητα φαγητού και γλυκών εκεί που θα βρίσκεστε, καθώς δεν θα πεινάτε και  θα είστε σε θέση να ελέγξετε τον εαυτό σας.
  2. Διαλέξτε τι θα φάτε…. Προσπαθήστε μόνο 1-2 τρόφιμα από αυτά που θα βάλετε στο πιάτο σας να είναι πλούσια σε θερμίδες,  ενώ φροντίστε τα υπόλοιπα  να είναι χαμηλά σε θερμίδες και λιπαρά. Η γεμιστή γαλοπούλα είναι ένα φαγητό που μπορεί να φαγωθεί χωρίς τύψεις. Μην ξεχνάτε να αρχίζετε το γεύμα σας με σαλάτα κάτι που σας βοηθάει να περιορίσετε τις ποσότητες άλλων φαγητών πλουσιότερων σε θερμίδες.
  3. Διαλέξτε τι θα πιείτε .. Προτιμήστε τα ποτά με λίγους βαθμούς αλκοόλης όπως το κρασί, η μπύρα,  και περιορίστε τα «βαριά» ποτά όπως ουίσκι, βότκα κλπ. Οι γυναίκες μπορούν να πίνουν μέχρι 1ποτήρι/ημέρα ενώ οι άνδρες μέχρι και 2 ποτήρια/ημέρα. Επίσης περιορίστε τα αναψυκτικά.
  4. Λάβετε υπόψη  σας το αίσθημα κορεσμού .. μην τσιμπολογάτε εάν νιώθετε ότι είστε χορτασμένοι.
  5. Μην παραγεμίζετε το πιάτο σας … Βάλτε στο πιάτο σας ισορροπημένες ποσότητες φαγητού γιατί εάν κάνετε το λάθος και το παραγεμίσετε σίγουρα θα φάτε πολύ περισσότερο.
  6. Προτιμήστε να καταναλώστε τα γλυκά εδέσματα των γιορτών νωρίς μέσα στη μέρα… Τα τσουρέκια, τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες έχουν τιμητική τους κατά τη περίοδο των Χριστουγέννων. Μπορείτε να αρχίσετε άφοβα  το πρωινό σας με ένα μικρό κομμάτι τσουρέκι ή 1-2  μελομακάρονα ή κουραμπιέδες έτσι θα έχετε όλη τη μέρα μπροστά σας για να τα «κάψετε¨.  Αποφύγετε  όμως να τα τρώτε αργά το βράδυ.


Πληροφορίες:


  • 1 κουραμπιές περίπου 40γρ. μας δίνει 220-240kcal
  • 1 μελομακάρονο περίπου 35γρ. μας δίνει 180-190kcal
  • Βασιλόπιτα (τύπου τσουρέκι) περίπου 80γρ. μας δίνει 230-250kcal

 

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!!!!!!!!

 

 

Κρήνη Κωνσταντίνου

Σπούδασε Διαιτολόγος – Διατροφολόγος στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών Απόκτηση τίτλου Επιστήμης Διαιτολογίας και Διατροφής με μεταπτυχιακές σπουδές στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων.Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων και του Ελληνικού Ιδρύματος Γαστρεντερολογίας και Διατροφής. Από το 2002 μέχρι και σήμερα εργάζεται ως εκπαιδευτικός σε ιδιωτικά και δημόσια ΙΕΚ υπό την ιδιότητα του εκπαιδευτικού.Έχει κλινική εμπειρία (2005-2006) στα ακόλουθα Νοσηλευτικά ιδρύματα:

Τζάνειο Γενικό Νοσοκομείο Πειραιά  στο Διαβητολογικό τμήμα και στο Ιατρείο Παχυσαρκίας.

Σισμανόγλειο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής  στην Πνευμονολογική κλινική και ΜΕΘ.Γεώργιος

Γεννηματάς Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών  στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας & ΜΕΘ Εγκαυμάτων.

Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, Τμήμα Ενδοκρινολογίας και Μεταβολισμού.

Πως να μην βάλεις κιλά στις γιορτές
Rate it